Úgy néz ki, az idei Genfi Autószalonon találkozhatunk a koreaiak új márkájának első tanulmányaival.
A Kia vezetése állítólag ugyanarra készül, mint a Toyota a Scionnal. Egyes modelljeit Soul márkanéven kezdi forgalmazni, abban a reményben, hogy így a fiatalabb vásárlók figyelmét is felkelthetik. A Scion sikeresnek tűnik Amerikában, de Európában a Daimler csúnyát bukott, amikor hasonlóval próbálkozott a Smart márka bevezetésekor, majd bővítésekor, így a Kia részéről bátor lépés, hogy márkanév-alapításba kezd.
Annyi már most látszik, hogy a kezdő lendület megvan. Az idei Genfi Autószalonon három Soul tanulmányt is bemutatnak, amelyek közül eddig csupán egyről közöltek részletfotót, a Soul Burnerről. Egyelőre úgy néz ki, az autó gyakorlatilag a 2007 elején bemutatott Kia Soul átalakított változata, szokatlan matricázással és felnikkel.