A Genfi Autószalonon meglehetősen zsúfolt lesz a Mercedes stand: ott lesz a megújult SL és SLK , a C Sportcoupéból lett CLC és a felújított CLS . Mellettük a hatalmas CL 500 kupé 4Matic kivitele aligha lesz feltűnő, pedig ez az autó is vadonatúj, és épp Svájcban, ahol viszonylag gyakran esik a hó, és sok a tehetős autóvásárló, legalább olyan fontos a Mercedes számára, mint a látványosan átfazonírozott modellek.
A stuttgartiak szerint a CL 500 dinamikáját és fogyasztását jó tapadás mellett nem befolyásolja érezhetően a 4Matic rendszer. Az autó ugyanúgy 5,4 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-s sebességet, mint a kétkerék-hajtású változat, és vegyes ciklusban 12,1 liter benzint fogyaszt. A végsebességet talán befolyásolta volna a hajtáslánc nagyobb ellenállása, de a 250 km/h-s elektronikus korlát miatt ez a változás sem érzékelhető. Az adatok változatlansága persze nem meglepő, ha azt nézzük, hogy a CL 500 kétkerék-hajtással 1920 kilogrammot nyom, a 4Matic rendszer viszont csak 70 kilogramm többletet jelent.
A különbség havon, jégen vagy nedves úton jelentkezik majd, ahol a hajtónyomaték 45%-át az első tengelyre juttató hajtáslánc majdnem megduplázza az autó mozgatására fordítható teljesítményt, ami az 5,5 literes V8-as 388 lóerejének ilyenkor csupán a töredéke.