A minimalista X-Bow sikeresnek látszik, így az osztrák motorkerékpár-gyártó a választék kibővítését tervezi. Stefan Pierer, a KTM elnöke eléggé részletesen nyilatkozott róla, hogy mit is várhatunk a nem is olyan távoli jövőben.
Az első lépés állítólag az X-Bow versenyváltozatának elkészítése lesz. Ez a változat megfelel majd az FIA GT4 Light kategória szabályainak, így nagy nemzetközi versenyeken is találkozhatunk vele. A következő Pierer szerint egy kényelmesebb utcai modell lehet, teljesen zárt utastérrel, ajtókkal, szélvédővel, tetővel és még erősebb motorral, azon vásárlók számára, akik túl spártainak találják a kizárólag bukósisakban vezethető X-Bow-t, viszont vezetési élmény dolgában nem szeretnének kompromisszumot kötni. Később jöhet a nagyobb és erősebb gyári KTM versenyautó, ezzel állítólag már Le Mans-ban is rajthoz állhatnak majd. Végezetül lesz egy terepezésre is alkalmas KTM sportkocsi, egy villámgyors homokfutó, olyasmi, mint a Dakaron induló hátsókerék-hajtású buggyk, csakhogy ez közúti közlekedésre is alkalmas lehet.
A négy új modell közül legalább három - a kivétel a Le Mans prototípus lehet - biztosan az X-Bow műszaki alapjaira épül majd: a vázszerkezetet és a négyhengeres Audi-motort csaknem változatlanul hagyják, csupán a karosszériát és a futóművet alakítják át, így a fejlesztési költségek jelentős növekedése nélkül szerezhet újabb vásárlókat a KTM. A cég távlati célja egyértelműen az, hogy a Lotus legerősebb vetélytársává váljon az ultrakönnyű sportkocsik piacán, bár ahhoz, hogy a brit specialistát igazán megszorongathassa, valóban sokat kell még dolgoznia az osztrák motorkerékpár-gyártónak.