Az Opel GT testvérmodelljéből, a Pontiac Solstice-ból már született nyolchengeres változat , de amennyire tudjuk, az európai kivitelbe az Irmscher szakemberei szereltek elsőként V8-ast.
Az Opel roadster alapjául szolgáló Kappa platform jó alanynak tűnik az átalakításhoz, még a motorháztetőt sem kell megváltoztatni, hogy a gyárinál kétszer nagyobb motor beférjen alá. Az Irmscher i40-esen sem látszana a beavatkozás, csak az óriási felnik és a szokásosnál nagyobb első légbeömlők tűnhetnek szokatlannak. Pedig az autó orrába egy hatliteres, 480 lóerős V8-as dübörög, amely állítólag akár 300 km/h-val is repítheti a formás karosszériát.
Többet egyelőre nem is árultak el a tanulmámnyról, amelyet a Genfi Autószalonon lepleznek le, így a gyors Opelek rajongói is csak reménykedhetnek benne, hogy az i40-est felveszi az Irmscher a megrendelhető tuningautók listájára.