Bob Lutz szokásához híven meglepő bejelentéssel rukkolt elő a New York-i Auto Show-n.
A GM termékfejlesztésért felelős alelnöke szerint elképzelhető, hogy nem csak nyolc- és hathengeres változatokat készítenek majd a Camaróból, de lesz egy négyhengeres kivitel is, amely takarékosabb és tisztább lehet a többinél. A nagydarab kupé persze legalább másfél tonnás, így akármilyen négyhengerest nem érdemes beleépíteni. Lutz pontosan nem jelölte meg, hogy milyen motort építenének az új Camaróba, így azonnal megindult a találgatás. Egyesek szerint az Opel GT-ben is használt kétliteres, 260 lóerős turbómotor lenne a legjobb jelölt, mások szerint a GM számos tucatmodelljében előforduló 2,4 literes, 175 lóerős négyhengeres is elegendő lenne.
A négyhengeres Camaro persze nem is azért tűnik meredek ötletnek, mert egy kisebb motor nem nyújtana megfelelő dinamikát. Inkább az okozhat problémát, hogy egy négyhengeres mennyire egyeztethető össze a típus legendás hírnevével. Egyáltalán nem biztos, hogy a vásárlók elfogadnának olyan változatot, amelyben nem hat vagy nyolc henger dübörög.