A koreaiak következő tömegmodellje a Getz helyére érkezik, várhatóan egy éven belül.
A prototípusokat egyelőre viszonylag sok álcázással próbálgatják, de azért néhány részlet így is látszik, például a tető erősen ívelt vonala, vagy a hátsó oldalajtók ablakainak jellegzetes trapezoid-formája. Az i20 a képek alapján nem tűnik sokkal nagyobbnak, mint az elődje, de a többi Hyundai és Kia modell fejlődése alapján számíthatunk rá, hogy jobb minőségű, és jobban használható lesz annál.
A típus elsődleges piaca Európa lesz, de úgy tudjuk, az i10-eshez hasonlóan ez a modell is a Hyundai indiai üzemében készül majd az alacsony gyártási költségek érdekében. Egyelőre túl sok műszaki újításról nem hallottunk az i20-assal kapcsolatban, bár állítólag ezzel a modellel együtt mutatják be a Hyundai új, 1,2 literes, 80 lóerős motorját, amely az eddig használt 1,1 literes négyhengerest váltja fel a cégcsoport kisautóiban.
Egyes feltételezések szerint az autó bemutatóját már az idén megtartja a Hyundai, a gyártás és a forgalmazás azonban csak 2009 elején indulhat.