A Honda a Jazz után annak lépcsős hátú változatát is leváltja a közeli jövőben. Az új típust egyelőre nem mutatták be, de már nem lehet sok a premierig, hiszen a képek alapján úgy néz ki, a gyártás már beindult.
A recept ugyanaz, mint korábban: a japán mérnökök az ötajtós Jazz alapjait használták fel, és ebből nem is csináltak titkot, de igyekeztek önálló karakterrel felruházni a négyajtós változatot. Ezért az autó teljesen új orr-részt kapott, amely leginkább az Európában forgalmazott űrkomp-Civic elejére hasonlít - bár itt a Honda logó szokványos hűtőrácson foglal helyet, és nem egy plexibura alatt - és persze az óriási csomagteret magában foglaló hátsó rész is teljesen új. A régi City legnagyobb hibája, a rossz arányú farrész azonban az utódra is jellemző: mivel a Jazz padlólemezét kellett felhasználni, a tengelytávot nem módosíthatták, így hiába volt minden igyekezet a formatervezők részéről, az új négyajtós is furán esetlen jelenség lesz.
A City persze eddig sem a szépsége miatt talált vásárlókra, sokkal inkább praktikus értékei, és vetélytársaihoz képest jó minősége miatt, és ezen a téren valószínűleg az utódmodellnek sem lesz szégyenkezni valója. A csomagtartó talán még nagyobb is lehet, mint korábban, és az autó belül is sokkal bátrabb formatervet kapott, mint az elődje. Ha minden igaz, az autó motorja is új lesz, a régi 1,4 literes helyére az Jazzből már ismert 1,5 literes, 120 lóerős i-VTEC motor kerül, amellyel a törpeszedán sokkal fürgébb lehet, mint eddig.
Ahogy az elődmodellt, az új Cityt is elsősorban Ázsiába szánja a Honda, de egyáltalán nem kizárt, hogy az új generáció is eljut Közép- és Kelet-Európába, ahol a Chevrolet Aveo, a Dacia Logan és többi hasonló kis négyajtós drága, de igényes alternatívája lehet.