Bár még a szedán gyártása sem kezdődött meg, úgy tűnik, az apró autógyártó-kezdeménynél tervekből nincs hiány.
A Fisker egyik igazgatója szerint a négyajtós kivitelen kívül, amelyet 2009 vége felé szeretnének elkezdeni forgalmazni, még legalább háromféle karosszéria-változat hever a tervezőasztalon, megvalósításra várva. A kétajtós kupé és a nyitott kabrió viszonylag könnyen kialakítható a Karma sportszedán alapjain, de állítólag egy szabadidő-autó is szerepel a tervekben, aminek a kifejlesztése új műszaki alapokat kíván. Mindezt ráadásul 2012-ig piacra szeretné dobni a Fisker vezetése, ami hatalmas fejlesztési költségvetést feltételez.
Egyelőre eléggé bizonytalan, hogy a tervekből mi válhat valóra. Nyilván azon áll, vagy bukik minden, hogy a Karma szedánt hogy fogadja majd a közönség. A jelenlegi menetrend szerint az első teljes gyártási évben, 2010-ban mintegy 7500 Karma készül majd a finn Valmetnél, de egy évvel később már 15 ezer autó előállítását tervezik. A gyártás felfutásával párhuzamosan az ár is csökken majd: az első évjárat egy-egy példánya még 87 ezer dollárért, azaz bő 14 millió forintért lesz kapható, míg 2011-ben le szeretnék vinni az árat 60 ezer dollárra, vagyis 9,7 millió forintra.