A Lotus Sport továbbfejlesztette a 2-Eleven típust, amelyet eredetileg hétvégi versenyzőknek szántak. Az új változat, a GT4 Supersport már komolyabb privát versenyzők és csapatok számára készül. Az autó megfelel az SRO GT4 Supersport kategória szabályainak, azaz a kategória Európa-bajnokságán mérheti össze az erejét BMW Z4-esekkel, Aston Martin N24-esekkel, illetve a Donkerwoort és a KTM szuperkönnyű gyári versenyautóival.
A karosszérián a legfeltűnőbb változás a teljes bukókeret alkalmazása, de az 1,8 literes, kompresszoros Toyota motor is erősebb lett - itt már 270 lóerő leadására alkalmas - és egy új, hatsebességes szekvenciális váltót is beépítettek az autóba. A két főegységet alaposan összehangolták: a motor vezérlése figyeli a sebességváltó állását, és a váltások alatt korlátozza a motor nyomatékát, vagy gázfröccsöt ad, így a kapcsolásokkor nincs szükség gázelvételre sem.
A Lotusnál a 2009-es szezon kezdetére csupán 10 ilyen autó megépítését tervezik, egyenként 78 255 fontos, azaz átszámítva durván 25 millió forintos áron, viszont a korábbi 2-Eleven tulajdonosok számára egy átépítő készletet kínálnak majd, amellyel a GT4 szintjére hozhatják saját autójukat.