Viccesnek szánt rajzocskákról ismerhetjük meg először, hogy milyen lesz a rég várt praktikus családi BMW.
A gyáriak által összehozott filmen végigkövethető, hogy az egyszeri tojásfejű BMW alkalmazott hogyan jutott el addig az öszvér-járgányig, amelyet a német gyártó épp bemutatni készül. Az alapprobléma régóta ismert: kéne egy BMW, amiben tényleg sok a hely. Utazni, szörfözni, vásárolni, nagy dolgokat hurcolni. Nem brutális árú luxuslimó, mint a hetes - abban már most sincs helyszűke - hanem egy hétköznapi használati eszköz. A szedán nem jó, mert szűk, a kombi darabos stílusú, a terepjáróba fel kell mászni - legyen hát öszvér, magas ülésekkel, hosszú tengelytávval, tologatható hátsó fotelekkel, panorámatetővel, kupé-szerű tetővel és néhány érdekes ötlettel. Ilyen vevőcsalogatónak szánják az utastértől elválasztott csomagtartót, amelynek egy kisebb, szintén különálló része egy külön kis hátsó ajtón át is pakolható. A filmecske csattanója persze erősen marketing-szagú: már megint kitaláltunk valami újat, karaktereset, igazán BMW-set.
Mindez szép, ha igaz, ám az az érzésünk, BMW-tojásfej ötleteivel már máshol is találkoztunk, és eddig nemigen váltak be. Hasonló öszvér a Mercedes R osztály, amelyről már kiderült, hogy eladhatatlan, és tucatnyi modell a kínlódó amerikai autógyártók kínálatában. Nem zárható ki persze, hogy a BMW ügyes marketinggel ezt is eladja - ha a kívül nagy, belül kicsi, terepjárónak alacsony, utcára magas, és mindezek tetejébe lehetetlenül drága X6-ost sikerült, egy ennyivel jobban használható autót miért ne lehetne - de az az érzésünk, nem lesz egyszerű menet.