M7-es BMW továbbra sem, lesz viszont Alpina B7. Hivatalos képek eddig nem jelentek meg, Németországban azonban lefotóztak egy álcázás nélkül közlekedő példányt. Ami a külsejét illeti, nem sokat dolgoztak rajta, karosszériáját az aktuális Hetes karosszériájától csak egy apró módosítás különbözteti meg az első lökhárítón, és egy szolid hátsó szárny. Az igazi különbség a motortérben van. Míg az aktuális 750i motorja 400, a B7-é 500 lóerős teljesítménnyel büszkélkedhet. A pletykák szerint az Alpina 4,4 literes, biturbó V8-asához már az új, nyolcfokozatú automata váltót illesztik, nem az aktuális széria hatfokozatúját. Egyelőre az is csak pletyka, hogy a B7 kasztnija merevebb lesz, mint a széria Hetesé, és 21 hüvelykes felniket szerelnek rá.