Bo Andersson a General Motors beszerzésekért felelős alelnöki posztját hagyja ott az orosz autógyártóért.
Mondhatnának, hogy egyik süllyedő hajóról a másikra úszik a svéd származású szakember, de nyilván nem véletlen, hogy az oroszok épp Andrssonnak kínálták fel a - nyilván eléggé jól fizetett - elnöki posztot. A GAZ ugyanis arra készül, hogy a Magna partnereként Oroszországban Opel modelleket gyárt majd, és ehhez a feladathoz tökéletesen passzol a korábbi GM alelnök szakértelme, és kapcsolatrendszere.
Andersson 1987-ben kezdte a pályafutását a Saabnál, ahol három éven belül már beszerzési igazgatóként dolgozott. Innen 1993-ban emelte ki a General Motors, és ugyanezen a vonalon foglalkoztatta tovább, míg 2007-ben itt is az alelnöki pozícióig jutott.
Így kevesen érthetnek nála jobban a beszállítói hálózatok kiépítéséhez, és ismerik jobban az alkatrész-piac szereplőit, a GAZ-nak pedig épp erre a szaktudásra van szüksége, ha jó minőségű személyautókat akar gyártani az Opel technológiáját felhasználva, a lehető legnagyobb haszonnal.