A lépcsős hátú modellváltozat európai bemutatóját nem sietik el a franciák: az első piac, ahol bevezetik, Dél-Amerika lesz.
Az Argentínában gyártásba kerülő négyajtóst ráadásul nem is Mégane néven hozzák forgalomba: egy korábbi Renault tanulmány után Fluence lesz a neve. Ami az autó formáját illeti, feltűnő a hasonlóság a nemrégiben bemutatott Samsung SM3 tanulmánnyal : lényegében ugyanaz az autó, csak az orr-rész kialakítása tér el jelentősen. Az előző négyajtós Mégane még egész Európában kapható volt, de elképzelhető, hogy az új generációra ez már nem lesz igaz. Ahogy több más gyártó, például a Citroën a C4 esetében, elképzelhető, hogy a Renault is csak néhány országban vezeti majd be a típust, sőt, az sem lehetetlen, hogy az itteni igényeket is argentin vagy koreai gyártásból fedezik majd.
Ugyanakkor a Mégane szedánból könnyen igazi világautó lehet Európán kívül, hiszen Ázsián, Kínán és Dél-Amerikán kívül Észak-Amerikában is felbukkanhat, méghozzá a GM által nemrég eladott Saturn márkakereskedésekben.