Nem csak a csapott hátú Chevrolet kisautó utódjának fejlesztése közeledik a befejezéshez a koreai Daewoonál, de lassanként elkészül a négyajtós szedán utódja is, sőt, várhatóan ez érkezik meg először a két modellváltozat közül.
Európában ugyan népszerűbbek a három- és ötajtós típusok, de a világ nagyobbik részén - így Kínában, Indiában, valamint Észak- és Dél-Amerikában - az igazi autó még mindig a szedán, jó nagy különálló csomagtérrel, így az Aveo sorozat sem lehet meg egy ilyen változat nélkül. A képek alapján ráadásul úgy néz ki, ez a változat gyakorlatilag kész is van. A koreai tervezők itt is az Epicánál és a Cruze-nál már bevált gömbölyded formát alkalmazták, amelynek talán a nagy, ferdén metszett fényszórók a legjellegzetesebb részletei. Az összkép kellemes, de épp elég jellegtelen hozzá, hogy szinte bármilyen jelvényt ráaggathassanak, és mégse lógjon ki a lóláb. Bár a pontos adatokat egyelőre nem ismerjük, úgy néz ki, az Aveo is növekedésnek indul: az egész autó szélesebbnek és magasabbnak tűnik az elődjénél, a csomagtér pedig egyértelműen magasabban végződik, így alighanem itt is meglesz az 500 liter, ami manapság már szinte kötelező ebben a kategóriában. Úgy tudjuk, a motorválasztékban nem várható nagy változás, a jelenleg is használt 1,2 és 1,4 literes benzinmotorok továbbfejlesztett változatai kerülnek az újabb modellbe is.
Ha minden rendben lenne a GM-nél, azt mondanánk, hogy 2010 elejére biztosan piacra kerül az új Aveo szedán, de úgy tudjuk, a T300 kódjelű modell piaci bevezetését kénytelenek voltak 2011-re halasztani a költségek visszafogása érdekében.