Kaz rajong a Lamborghini Countach-ért, izgalmasnak tartja az elektrifikált jövőt és a mai napig rengeteget játszik a Gran Turismóval. Interjú.
Csak a szokásos sztori. A szolgáltató hibázott, de az autóstól várják az önmérsékletet, az együttműködést és az indulatmentességet.
A rozsdával tisztában volt olvasónk, a motor- és a váltóhiba azonban nem volt benne az alacsony árban.
A GM korábban nagyot mondott, most pedig nemet. Ez valahol érthető.
Meglepően sokan pedig egyáltalán nem vennének autót.
Az év legszürreálisabb autós történetét szállítja a gyanútlan családapa, a kereskedő, a kormányablak, na meg az Óbudai Rendőrség.
November elseje óta minden nap elromlott legalább egy jármű úgy, hogy az fennakadást okozott.
Móresre tanítanád a tisztességtelen üzleti partnert, de bírósághoz nem fordulnál? Van alternatíva, egyszerre több is.
Az utóbbi évtizedekben a Nürburgringen elért köridő vált az egyik legtöbbet hangoztatott értékmérővé. A pályarekordok történelméből szemezgettünk.
A többség nem szeretne autót venni 2025-ben. Aki pedig igen, inkább a 3 millió forint alatti kategóriában válogatna.
Drámák, meredek csaták és profi e-sportolók: élőben néztem a Gran Turismo World Series lenyűgöző döntőjét.
A legkönnyebben fenntartható kategória hullik ki éppen, ami azt is jelenti, hogy használtan sem marad egy idő után egyszerű kisautó.
Ahol ellenérdekelt felek küzdenek, ott a jogalkotó sem tud mindig igazságot tenni. Különösen, ha nem is áll szándékában. Mindenkinek jó megoldás nincs
Kiderült, hány autótűz jut a teljes magyar flottára.
Nem elég attól rettegni, hogy mikor törik össze az utcán tárolt autónkat, még arra is számítani kell, hogy velünk fizetteti a kárt a biztosító? Na ne!
A részletes adatokból kiderülnek a rangsorok, meg az is, hogy mely márkák értek el több mint 1000 százalékos emelkedést.
A tényleges vételárnál kisebb összeg szerepel a szerződésen? Komoly bajok származhatnak belőle, ha a hatóság tudomására jut. Inkább kerüljétek.
Már érezhető a villanyautó-boom az üzemanyag-eladásokon a kínai piacon. Kiderül az is, mi szerepel a magyar benzinkutak legfrissebb bizonyítványában.
Elvi okokból ebet kötni a karóhoz csak akkor szabad, ha biztos a dolgában az ember. Jogi kérdésekben ez nem is mindig olyan egyszerű.
Lehet, hogy mégis van igazság a jogszolgáltatás világában? Olvasónk másodfokon jár a szavatossági perével, most bizakodó.
Interjút készítettünk Florian Huettllel, az Opel vezérével, aki az elektrifikáció jövőjéről és az új Mantáról mesélt.
Az a szomorú igazság, hogy nem érdemes dédelgetni az autókat. Ha nem önhibából megy rottyra, akkor valaki más zúzza le idővel. A kártérítés meg...
A tavalyi fölényes győzelmes után a hollandnak idén komoly kihívója akadt, az idei bajnoki címért keményen meg kellett küzdenie.
Aláfeküdni, kopogtatni tilos, de beültem az Önvezetés Ígéretébe Berlinben, és kéne.
Mindkét irányban változatos és meglepetésteli a lista.