A jogi alapelvek nem mindig azt jelentik, amit elsőre kiolvasnak belőle a laikusok. Ez oké. De ha az ügyvéd sem biztos a dologban, akkor mi a teendő?
El kéne engedni ezt végre.
Kalóztámadástól kezdve, vízi szörnyeken át, egészen a földönkívüli invázióig mindennel próbálták már megmagyarázni a történteket.
Haláleset után az ember azt sem tudja mihez kezdjen, a KGFB-t viszont intézni kell, ha nem akar fedezetlenségi díjat is fizetni az autós!
A híres rendező, producer 78 évet élt.
A tőkeáramlás 180 fokkal megfordulhat az autóiparban. Már ott tartunk, hogy a kínaiak kopogtatnak a VW ajtaján.
Jó lenne, ha nem az adott hivatal falufőnöke döntené el, hogy az országos hatályú jogszabályokat mikor-hogy kell értelmezni.
A hazai műszaki vizsgáztatás egyik legismertebb alakjával, Lepóval beszélgettünk a friss díjtábláról és a hazai autók általános állapotáról.
A rali alakulásáról és Balló Marciék kalandjairól idén is rendszeres beszámolókkal és videókkal jelentkezünk.
A jognak számos értelmezése lehetséges. Az objektív valóságot azonban egyik sem írhatja felül. A meghatalmazás az meghatalmazás a pokolban is.
A családi házak esetén viszonylag könnyen megoldható egy áramkút telepítése, a társasházak esetén azonban jóval komolyabb kihívás.
Az elavult KRESZ csak általános szabályokat tartalmaz ilyen esetre, a valóság viszont elég speciális tud lenni. Bármit szabad, ami nem tilos?
Egyezkedésnek mindig van helye, de van egy pont, amin túl már csak az elszántabbak merészkednek. Pedig megérheti feszegetni a határokat.
2025-ben sok kis villanyautó érkezik, összeszedtük a legfontosabbakat.
Néha fent marad egy antenna, egy spoiler a mosóban, a gép pedig meg is eszi olyankor. De mi van akkor, ha egy egész karosszériaelemet visz magával?
Amit nem kötelező feltüntetni a szerződésben, azt következmények nélkül el lehet írni a hirdetésben? Visszaélések melegágya tud ez lenni.
Mindenki a lehúzásodra játszik vagy jogosan kérik a pénzüket?
Nagyon belehúzott az év végén a magyar újautó-piac, így többéves csúcs született.
Könnyedén válhat rémálommá a szent magánszemélytől vásárolt autó, amikor hibába futunk, de az eladót az nem érdekli. Olvasónknak szerencséje volt.
Vagy búcsúzhatunk hamarosan.
A járvány előtti szint messze van, uniós szinten azonban nem teljesített rosszul a magyar újautó-piac. Kérdés, mi lesz jövőre.
Készítettek egy tanulmányt arról, hogy a mai fiatalok milyen autókra vágynak.
Folytatódott a magyar autópark elöregedése ebben az évben is. Az is kiderül, hogy mit szeretne „mindenki” egy autókereskedésben.