Az autópályás felvételek is tartogattak érdekességeket. A közel kétszázas tempóhoz különleges kamerakocsi kellett. Egy Corvette alvázra épült csupasz gokarta szögelték fel Bill Frakert és kameráját, majd az egészet elkeresztelték Bullittmobile-nak. Az autók emellett jeleskedtek a teleportálásban is, mint az alábbi térképen is látszik. Maga az autópályás forgatás sem volt eseménytelen: egy idős helyi lakos valahogy elkerülte a rendőrkordonokat, és békés hatvanas tempóval autózott a lezárt sztrádán, amikor a Mustang, a Bullitmobile és a Charger elhúzott mellette, paraszthajszállal kerülve el az ütközést.
A Dodge személyzete két kaszkadőr volt, a volánnál Bill Hickman, az utasülésen Tom Steel. Steelnek az egyetlen feladata annyi volt, hogy túlélje a forgatást. Neki sikerült, a Chargernek nem. Mindössze hatszáz mérföld volt az autóban, amikor felrobbantották az üldözés végén. Kevesen tudják, de nem a benzinkút robbanása végzett a gengszterek autójával. Mikor közel százötvennel nekilökték a kútnak, célt tévesztett. Végül nem vették fel újra a jelenetet, hanem a vágók trükköztek úgy, hogy a néző azt higgye, a tűz martaléka lett a Charger.
A Mustangra hosszabb élet várt – vagyis az egyikre. Loren Janes szerint három GT készült a forgatáshoz, a valóságban csak kettő. Egy agyonerősített és csövezett stuntcar és egy fotogénebb, úgynevezett hero car. Mindkettő a legendás kaliforniai versenyző, Max Balchowsky keze munkája. A 8R02S125559 alvázszámú hero car a forgatás után kapott némi kikalapálást, majd potom 2500 dollárért eladták.
A vevő a Warner Bros. egyik dolgozója, bizonyos Robert M. Ross volt. Több interjú is készült vele a nyolcvanas években, ahol bevallotta, jó kis autó volt a Mustang, de nehezen kezelhető, főleg nedves úton. Emellett hiányzott belőle minden hangszigetelés, mivel a hangmérnökök teljes valójában akarták a 6390 köbcentis V8 hangját. Ross másfél évvel azután, hogy megvette, meghirdette a Hemmings Motor Newsban. Állítólag egy keleti parti rendőrnyomozó vette meg, aki két évre rá el is adta.
Harmadik és egyben eddigi utolsó tulajdonosa mai napig titokban tartja nevét, úgyhogy legyen John Doe. Az akkor huszonnégy éves John egy újsághirdetésben figyelt fel a Mustangra, és bár nem egy benzinagyú gyűjtő, saját bevallása szerint a filmes múlt és a hihetetlen alacsony ár miatt lecsapott rá. Miután megvette, a negyvenezer mérföldet futott autót apja garázsában támasztotta le, és hat évig felé sem nézett. Innen átvitte a farmjára, betolta a pajtába, ahol újabb több évnyi porfogás volt a Mustang egyetlen feladata.
Valamivel később a farm egyik dolgozója szúrta ki az autót a pajtában, és büszkén mesélt róla Mustang-rajongó ismerősének. Utóbbi meggyőzte a dolgozót, csempéssze be, mert az elmondásokból a Bullitt-Mustangra gyanakodott. Be is lógott, készített pár képet, de John Doe mind őt, mind a dolgozót helyretette egy-egy perrel. A tulajdonos ez után hazaszállította az autót, ahol egy Porsche mellé került a garázsában.
John Doe ugyan keményen odafigyelt, hogy a neve ne tudódjon ki, néhányan mégis kiderítették, hisz a mai napig sokan meg akarják szerezni a Bullitt-Mustangot. Az egyik maga Steve McQueen volt. A filmsztár válása után, 1977. december 14-én kereste meg John Doe-t, és kérte levélben, hadd vásárolja vissza az autót. Mcqueen nem járt sikerrel, majd néhány évre rá rákban elhunyt.
Húsz évvel később McQueen fia, Chad próbálkozott a Mustang megvásárlásával, de John, anonimitását megőrizve üzent egy közvetítőn keresztül, hogy az autó nem eladó. Egy évre rá Jay Leno próbálkozott, hogy egy rövid időre kölcsönkérje a Petersen Autómúzem időszakos kiállítására, amit a film harmincadik születésnapjára szerveztek. A benzinagyú showman szintén kudarcot vallott.
De John Doe-nak ez után sem lehetett nyugta, ugyanis a Columbia Pictures kiderítette a személyazonosságát. Tette mindezt azért, mert Drew Barrymore mindenáron az eredeti Bullitt-Mustangot akarta vezetni a 2000-ben forgatott Charlie Angyalaiban. A producerek össztüzet zúdítottak Joe-ra: hívogatták, ajándékokat küldtek neki, pénzt igértek. Utolsó elkeseredésükben még azt is felajánlották, hogy elmehet Drew Barrymore-ral vacsorázni, csak adja kölcsön az autót. John Doe válasza mindössze annyi volt, hogy vagy békén hagyják, vagy járhatnak bíróságra zaklatás miatt.
És hogy milyen sors vár a Bullitt-Mustangra? John Doe nem akarja eladni, mert a fia fel szeretné újítani és használni – most, hogy lerakta a jogosítványát. Saját bevallása szerint a közönség egyetlen esélye, hogy láthassa az autót, ha lesz egy hivatalos Mustang múzeum, de addig John Doe Junior tanulóautója lesz.
Most már elhiszik, hogy kevés lenne a két és fél milliárd?
Kapcsolódó blogposztunkban hozzászólhat!

Az oldalról ajánljuk
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Tesztek
Ezt a kompótot már érdemes eltenniHasználtteszt: BMW 323ti 1998
Emiatt már érdemes lesz kijönnöd a Parkoló Parádéra is, mert ritkább, mint egy M3.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
