- Magazin
- Technika
- Használt autó
- műhelyprn
- avalon bosch car service
- átvizsgálás
- állapotfelmérés
- mini
- mini cooper s
Időzített bomba, amikor még ketyeg
Egymilliótól indulnak az árak és te azt gondolod, egyszer az életben neked is lehet egy jó turbóbenzines örömautód, ezért veszel egy 2006 utáni Mini Cooper S-t. A dráma valahogy így kezdődik és ismétlődik végtelenszer, mert a második újkori Mini-generáció közvetlen befecskendezésű motorcsaládja, az úgynevezett Prince (vagy N14) széria sokáig súlyos gyerekbetegségekkel küzdött. Olajlerakódások, hengerfejhibák, turbóhalál, teljes motorkatasztrófa. Nem véletlen, hogy kíváncsiak voltunk Gergő gondosan kiválasztott, márkakereskedésből vásárolt, keveset futott, végig szervizkönyves Cooper S-ére. Spoiler: 100 ezer kilométernél kért egy hengerfej-felújítást... A 2008-as autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltuk át.
Korábbi epizódok:
- Ennyire jó Opel nem lesz többé
- Utazóautónak gyártották, Arnold versenypályán is használja az Omegát, de valami nagyon kopog az elejében...
- Ha csak simán jó vagy, elfelejtenek
- Rengeteg fut ebből a típusból az utakon, mégsem veszi észre igazán senki, pedig megbízható, olcsón üzemeltethető modell hírében áll. De mennyire olcsó?
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.