2019.10.22. 14:04

Egymilliótól indulnak az árak és te azt gondolod, egyszer az életben neked is lehet egy jó turbóbenzines örömautód, ezért veszel egy 2006 utáni Mini Cooper S-t. A dráma valahogy így kezdődik és ismétlődik végtelenszer, mert a második újkori Mini-generáció közvetlen befecskendezésű motorcsaládja, az úgynevezett Prince (vagy N14) széria sokáig súlyos gyerekbetegségekkel küzdött. Olajlerakódások, hengerfejhibák, turbóhalál, teljes motorkatasztrófa. Nem véletlen, hogy kíváncsiak voltunk Gergő gondosan kiválasztott, márkakereskedésből vásárolt, keveset futott, végig szervizkönyves Cooper S-ére. Spoiler: 100 ezer kilométernél kért egy hengerfej-felújítást... A 2008-as autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltuk át.

Korábbi epizódok:

Az autó, ami karácsonykor is segít!
Karácsonyi különkiadásunkban a Vérlovagok egyik autóját vizsgáljuk át, és megnézzük, miben más egy kéklámpás autó a hagyományosakhoz képest.
Két fékhibával is ugrik a nagymacska!
Fenn lehet kevés pénzből tartani egy egykori prémiumautót? Egy darabig biztos.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.