2019.11.05. 06:06

Két generáció készült a Seat lépcsőshátú kisautójából, a Cordobából. Mindkettő a korabeli Volkswagen Polóra épült, nagyjából ugyanazokkal a motorokkal is kínálták a két típust és ezek a Seatok ma már nagyon olcsón kaphatók, mert teljesen kimentek a divatból. A kínálat 100 ezer forinttól indul és másfél milliónál tetőzik, de az utóbbi már egy keveset futott, gyártásvégi példány árszintje. Ricsi kevesebb mint kétszázötvenezer forintért vette ezt a 2000-ben gyártott, egyhatos, benzines, kétajtós példányt és nem várt tőle tökéletes állapotot. Nem tévedett, de azon talán ő is megdöbbent, hogy az autó, amelynek a forgatás időpontjától számítva öt hónapig érvényes a műszaki vizsgája, ennyire szomorú állapotban van. A MűhelyPRN mai autóját is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.

Korábbi epizódok:

Öthengeres Volvo első autónak?
Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
Ganxsta Zolee és az amerikai álom
Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.