Kapuzárásban vagyok, ide egy Chryslert
Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Tisztelt Becsületesnepper!
Kapuzárás 1: 42 évesen elváltam.Kapuzárás 2: 43 évesen vettem egy Cagiva V-Raptor 1000-et.
Kapuzárás 3: 45 évesen úgy érzem, a családi kombi (Mazda 6 2.5 GTA) mellé szükségem van egy "sportautóra". :-)
Szívem szerint egy V8-ast vennék, de maximum 2 millió a keret. Szempontok: minimum 6 henger, automata, hátsókerékhajtás, jobban menjen mint a Mazda.
A Chrysler Crossfire nekem még mindig tetszik. Neked mi a véleményed erről a típusról? Megbízhatóság? Fenntartási költségek? Értéktartás? Te mit vennél a helyemben?
Válaszod előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Péter
Kedves Péter!
Hát Chrysler Crossfire-t nem vennék a helyedben az biztos. A véleményem az, hogy nekem nem kéne. Megbízhatóságról nem tudok mit mondani, mert sose volt, és embert se ismerek, akinek lett volna, népítélet is csak kettő van, mindketten néhány ezer kilométer megtétele után írtak véleményt. Fenntartási költségekről ugyanezért szintén nem tudok semmit. Szerintem az értéktartás szó és a Chrysler márkanév még nem voltak nemhogy egy könyvben, de egy könyvtárban sem. Nem véletlenül van négy darab a hahun összesen, és annyiért.

Az ilyen autókra szoktam mondani, hogy örök darab. Egyszer kell megvenni, utána örökké a tiéd marad, mert nincs még egy olyan hülye, akinek ismét el tudnád adni. A hátsó kerék-hajtás lényegesen leszűkíti a lehetőségeinket. A legkézenfekvőbb egy BMW lenne, az hátul kapar, van hat hengere, automata is. BMW-ből egy E46 325-ös, 330-as kupét választanék vagy Z3 2.8-ast, de a 2.2-as is használható. A Merci is hátul hajt, ebből vennék egy öreg SL-t, de ez sajnos nem jön ki kétmillióból, és ennek már rég felfelé megy az ára. Az az egy Sl, ami kétmillió alatt van, biztos nem az a kifejezett show room shine, ezekből a jó simán lehet a duplája is. Marad a CLK és az SLK. Én szívó benzinest vennék belőlük, azokkal kevesebb baj van, de a rozsdára oda kell figyelni. Az automata váltó a nyúlóssága miatt pont a menést öli meg ezeknél és a sportautó érzést, ha sportolni akarsz minimálisan is, akkor kézit vegyél.

Amúgy egy 1.6-os 110 lovas MX5 sokkal nagyobb sportautó érzést ad, mint ezek közül bármi, és akkor még nem beszéltünk a speres 1.8-asról. Nem lepődnék meg, ha az MX-5 kifújná ezeknek az orrát egy technikás, lassabb pályán. Kétmillióért olyan NB-t (2. generáció) veszek, hogy megszólal.
Üdv:
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Tesztek
Képes visszahozni az Opelbe vetett hitemTeszt: Opel Grandland Electric GS
Egy jókora Opel franciás stílussal és ötletekkel, az, hogy elektromos, meg már szinte természetes.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
