Merjek 315 ezerrel dízel BMW-t venni?
Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Tisztelt Nepperűző!
Tudom, hogy állapotot veszünk, nem kilométerállást! Egy ismerősöm második tulajként birtokol egy E60-as 25d-t, amit pár hónap múlva el akar adni. Merjem 315 ezer valós, többnyire autópályázós kilométerrel erre cserélni családi okok miatt beszűkült Ignisemet, vagy inkább egy újabb Prius Plus/másik autót nézzek helyette?
Mindent tudok a BMW-ről, mit cseréltek rajta, mi ment tönkre, volt-e törve, de megérné közel 2 millióért?
Kedves Kérdező!
Merhet BMW-t venni, 315 ezer ennek a motornak semmi. Az autópálya-kilométer szinte olyan, mintha wellness-be menne az autó, meleg olajjal, állandó fordulaton, részterhelésen megy a motor, ilyen körülmények között gyakorlatilag nem kopik, és nem is kormolódik el. Nem írta, mennyi idős az autó, de egy ismert előéletű autó akkor is megérhet ennyit, ha az első évjáratokból való autóról beszélünk.
A fenntartási költségek tekintetében viszont már egyértelműen a Prius felé billen a mérleg, mert egy jól karbantartott BMW esetében is lesznek drágább történetek a sima szervizek esetén is, mivel az alkatrészek árai és a karbantartás arra az emberre van szabva, aki azt a kocsit húszmillióért vette, és nem arra, aki kettőért. A Prius-ban lényegesen kisebb a kockázat. Tudja, akinek majma van, legyen pénze banánra. Attól, hogy az a majom öreg, még neki is banánra van szüksége, nem etetheti zabbal.
Üdv:
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.