Óvatosan közelítettem hozzá, de a végén nagyon megkedveltem.
A Mahindra Goa is megérkezett az aktuális ráncfelvarráshoz. A 2.5-ös dízelt leváltotta a m_Hawk becenévre hallgató 2.2-es, csinos kis intercoolerrel a tetején. Ez már 120 lóerős lett és 290 Nm-t tud, ami nem hangzik soknak, főleg a mai hazai pickup felhozatalnál. De menet közben, változatos földutakon megpakolva se éreztem kevésnek. Autópályán is kiválóan lehet vele közlekedni, és némelyik nálunk forgalmazott modellel ellentétben soha nem éreztem bizonytalannak, pedig ugyanaz a megszokott, elöl torziós-, hátul laprugós megoldás van benne, mint a többiekben. A motor nem forogja halálra magát, 130 km/h-nál 3000-et, 90-nél 2300-at, 50-nél negyedikben pedig 1600-at pörög.
A reggeli hideg zörgés után abszolút visszafogottan morog, egyáltalán nem volt zavaró a hangja, és az indiai abroncsok se túl hangosak, így 90-ig többé-kevésbé csendben autózgathattam. 100 felett azért megérkezik a szélzaj, de ilyen kocsinál ez nem olyan meglepő. A meglepő, hogy ettől még lehet benne beszélgetni, és kiválóan hallani a rádiót.
Ez annak is köszönhető, hogy egy négy hangszórós rendszert kapunk az pendrive-ot és SD kártyát is fogadni tudó Mahindra márkájú rádióhoz. És ugyan az első hangszórók az ajtókban a bokánknak nyomják a zenét, de a hátsók pont a fejmagasságba szórják, köszönhetően a szokatlan elhelyezésnek a tető hátsó részén, így meglepően jól szól a rendszer.
Ugyanis ez az autó magas. Nagyon magas, 194 centi, amiért erősen néztem, befér-e a parkolóházba. Ami 210-es limitű, így az antenna leszerelésével sikerült bejutnom. Aztán el is felejtettem, hogy nincs fent, ugyanis a vétel szempontjából szinte mindegy, fent van-e vagy nincs, és ezt nem negatív értelemben értem.
A szabad hasmagassága csak 21 centi, ami a kategóriában nem rossz, nem is sikerült leütni a földutakon. Jól összerakottnak tűnt, egyáltalán nem zörgött, még a hepéken és hupákon se, a sárban is csak egyszer akart elakadni, de a laza 4H-ba kapcsolásnak és az indiai offroad gumiknak köszönhetően gyorsan letudtam. A diferenciálmű automata, 80 százalékig képes összezárni.
Duplakabinos pickupok összehasonlítása
Isuzu D-Max | Nissan NP300 | Mitsubishi L200 | VW Amarok | Toyota Hilux | Mahindra Goa | |
Hossz | 5035 | 5260 | 5045 | 5254 | 5255 | 5098 |
Tengelytáv | 3050 | 3000 | 2950 | 3095 | 3085 | 3040 |
Hasmagasság | 205 | 205 | 230 | 249 | 212 | 210 |
Plató hossz | 1380 | 1485 | 1505 | 1555 | 1547 | 1530 |
Plató szélesség | 1525 | 1390 | 1470 | 1620 | 1515 | 1520 |
Plató belső magasság | 480 | 435 | 460 | 508 | 450 | 550 |
Fordulókör | 12,2 | 12 | 11,8 | 12,9 | 12,2 | 11,2 |
Első terepszög | 34 | 33,4 | 31 | 28 | 30 | 39 |
Hátsó terepszög | 21 | 24,9 | 31 | 23,6 | 26 | 21 |

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Németországban is engedélyt kaptak a türkizkék lámpás Mercedesek
Eddig csak Nevadában és Kaliforniában találkozhattunk velük.
- Gumidoktor
Milyen széles igazából az abroncs? Nem egyértelmű...
Típusonként elérhetnek a valós méretek. Hogy lehetne kideríteni, hogy melyik mekkora igazából?
- Hírek
Így vettek autót a németek: februárban elengedték a belső égést
A hibridek és az elektromosok eladást nőtt, a benzin- és dízelmotorosoknál hanyatlás látható.
- Hírek
Mindenki megúszná Trump vámjait
Az Audi pórul járhat, a Volkswagen derűlátó, a BMW viszont pesszimista.
- Technika
Létezett egy elektromágneses futómű, amivel az autók akár ugrani is tudtak
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
- Tesztek
A felső-középosztály népautójaMenetpróba: Volkswagen Tayron - 2025.
A Tayron Európa második legnagyobb Volkswagenje. 7 személyes, jól fogyaszt, lószállítót képzelek mögé.
- Hírek
Már Musk kirúgását pedzegetik
Amióta Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója Donald Trump elnök stábjában dolgozik, folyamatosan esnek az autógyártó részvényei.
- Gumidoktor
Hóban is jó lesz a négyévszakos gumi az ezres Swiftre?
Két szett helyett egy kéne az öreg Suzukira.
- Hírek
140 tonnás, egytengelyes, egyensúlyozó platók váltanák le a dömpereket
A bányadömperek csodálatos termékek. A lehetséges utódjaik is mókásnak tűnnek.
- Hírek
Most már tényleg nagyon mindjárt visszatérnek a fizikai gombok a Volkswagenekbe
Ezt Andreas Mindt, a márka dizájnfőnöke erősítette meg, aki szerint a régi-új korszak a ID.2all érkezésével kezdődik.
- Olajdoktor
Kinyírta a szintetikus olaj az öreg Audi motorját?
Szintetikus helyett ásványi olajat javasolt a szerelő az Audiba.
- Hírek
Kösd be az övet vagy fizess! Újabb akciót hirdetett a rendőrség
A rendőrség friss akcióval szeretné rábírni a közlekedőket a biztonsági öv használatára.
- Hírek
Elkészült az egymilliomodik Suzuki Vitara Esztergomban
A márványkék, GLX felszereltségű, napfénytetős példányt Németországban adják majd át a tulajdonosának.
- Hírek
Egyszerű szerszámokkal loptak 120 millió forint értékben az ABT tuningcégtől
A lopást valószínűleg nem kispályások követték el.
- Belsőség
Képben vagy a népszerű használtakkal? Mutasd!Kvíz: Ismerd fel Magyarország népszerű autóit! Vol.2
A feladat egyszerű: mutatunk képeket autókról, te pedig tippeld meg, hogy milyen típusokat látsz. Ennyi. Hajrá!
- Hírek
Ez történik akkor, ha a nagy archoz szerény vezetési tudás párosul
A tulaj egy autós találkozóról akart stílusosan távozni, de egy domboldalon kötött ki.
- Hírek
Kombik nélkül is Volvo marad a Volvo?
Egy kérdés, amin lehet komolyan el kell gondolkozni.
- Hírek
Megvan az első, Magyarországon is engedélyezett LED csereizzó
Az OSRAM volt az első.
- Hírek
5,8 méter hosszú, 4 tonna és 4,7 másodperc alatt van százon. Mi az?
A Cadillac minden idők egyik leghosszabb sorozatgyártású autóját alkotta meg.
- Hírek
Tolod a másikat az autópályán? Van egy rossz hírünk
Összehangolt ellenőrzést tartott a rendőrség az autópályákon, ahol többek között a követési távolságot figyelték.
- Hírek
Nem lesz elektromos Maserati MC20, mert nem kell senkinek
Továbbra is a Nettuno V6 az úr.
- Hírek
Már keresi a BYD a második Szeged helyét
A kínai gyártó exportrekordot ünnepel.
- Tesztek
Hatméteres furgon, mint hibátlan városi kisautóTeszt: Renault Master Blue dCi 150 L3H2 – 2025.
13 ezer literes csomagtartó, tágas utastér, rengeteg tárolórekesz és nagyszerű kilátás. Mi kell még?
- Közélet
Találtunk-e bombabiztos autókat 1,5 millióért? – Murvaélet #3
Ennyi pénzért már egész potens autók is akadnak a piacon - még egy prémium is.
- Hírek
Elfuserálták a visszahívásokat, újra foltozgatni kell rengeteg Fordot
Az összesen 8 visszahívás többségére azért van szükség, mert korábban nem sikerült kijavítani a hibákat.
- Közélet
A nagy 2025-ös Forma 1-es szezonelőzetes
Nagyon nehéz olvasni a sorok között, de azért megpróbáljuk!
