Az Ineos pickupjában minden is van, mindent elhúz, mindent elvisz. A hazai bemutatón jártunk.
Elvittem egy kis fesztiválozásra dolgozni, de vajon hogy teljesített?
Nem kell ide Zeuszdzsúz, csak a turbódízel V6.
Ki gondolta volna, hogy egy furgon okozza évek óta a legnagyobb izgalmat a szerkesztőségben?
Mindent arra kell használni, amire való: az e-Transittal nem járjuk be a fél országot, de városban tökéletes.
Akit traumatizált a Talento, annak a Scudo lesz a terápia.
Külsőleg szinte semmit nem változott, inkább a vezetéstámogatásra gyúrtak rá, ami teherjárműnél nem is olyan nagy baj, ha a többi része oké.
Az új Defender állatul néz ki, de mennyire használható teherautóként?
A nagykönyv szerint ez az a műfaj, amire az elektromos hajtás nem alkalmas. Pontosítanék: nem mindegy, hogy órabérre vagy teljesítményre fizetnek.
A SsangYong vállalatot épp elárverezik, a prémium felszereltségű pickupja eközben olyan kombinációval próbálkozik, amivel más nem nagyon.
Van öröm egy kisáruszállítóban? Persze, főleg az, hogy megkönnyíti az életed. Már amikor nem ejt fogságba.
A Kangoonak változnia kellett, de ha jelentősen megnőne, azzal létjogosultságát veszti. Tehát ügyesebb autóvá kellett váljon a túléléshez.
Tiszta sportkocsi ;) Hátul hajt, olasz, kétszemélyes, kvázi középmotoros, ja és van pirosban is.
Az eDucato hatótávja (bel)városi használatra már jó lenne. Viszont a Fiatnak vannak arra is ötletei, hogyan tegyék pokollá a sofőr életét.
A Ssangyong Musso eddig is Grand volt, a hosszú platóra utalva, de a legutóbbi frissítéssel a nevéhez illő hűtőrácsot kapott.
Pont azért volt sikeres, mert elkerülte a városiasodás. Több lett a kényelem és az elektronika, de mi van a régi értékekkel?
A vadonatúj Kangoo B-oszlop nélkül is kapható, és ennek csak előnye van - ennek ellenére az olcsóbb Express lesz igazán népszerű
A sáskafej mögött megmaradt a bevált technika, és kiegészült a kötelező elektromos sallangokkal.
Az e-NV200 nagyobb akksival és -raktérrel csúnya, de használható. Viszont még mindig túl drága, hogy támogatás nélkül népszerű legyen.
Körbeműanyagozott doboz, vagy több annál? A Ford Transit is hobbiterepjáró lett, legalábbis a maga módján.
Itt a legizmosabb Hilux, a 204 lóerős Invincible, amiben igényes kárpit és sok extra takargatná a munkás gyökereket. Szerencsére nem sikerül neki.
Ez a Hilux majd' kétszázezret futott három év alatt, tehát bizonyíthatta, mennyire bírja a gyűrődést. Az eredmény biztató, de nem makulátlan.
Egyre több az extra, de szerencsére még mindig egy jó munkaeszköz, ami a sárban se veszik el. És ötcsillagos a töréstesztje.
Úgy tűnhet, minden el akar taposni, pedig nincs kíméletesebb erőgép, ami ennyire vigyáz a talajra.
Mi vásik el előbb, a szovjet acéltraktor vagy az idő vasfoga