Körbeműanyagozott doboz, vagy több annál? A Ford Transit is hobbiterepjáró lett, legalábbis a maga módján.
Itt a legizmosabb Hilux, a 204 lóerős Invincible, amiben igényes kárpit és sok extra takargatná a munkás gyökereket. Szerencsére nem sikerül neki.
De a megvalósult elektromos Master kipróbálása után felmerül pár kérdés. Például hogy miért venné ezt meg bárki?
Nem fog rossz benyomást kelteni az emberben, de hamar elfogadtatja velünk, hogy egy célszerszám.
Hamarosan ez lesz az egyetlen, nem négyhengeres pickup a piacon, de meg is kérik a V6 árát.
Ki gyártson még ma is hátsókerekes furgont, ha nem a Mercedes? Az igazán nagy terhekhez még mindig ez való.
Minden Ssangyongban van egy kis sárkány, de ebben még egy kis cápa is akad
Isten hozott a tízmilliós furgonok világában! De reális, hogy 200 kilométert elmegy egy szuszra.
VW Crafter tesztautónk mindenből a közepes opciót kapta: a középső, 140 lóerős CR TDI motort, közepes hosszúságú és magasságú felépítményt. Csak a felszereltsége és az ára nem közepes.
Hogy kiderítsem, egész nyáron pickupban ültem, 7200 kilométer tapasztalatai a cikkben.
CNG? Rögtön a keresőhöz nyúltam, hogy merre vannak manapság kutak.
Araszoltam városban és andalogtam a Balaton északi partjának lankáin. Vajon sikerült-e elrontani a munkásautót?
Időnként egészen bizarr összeállítású haszonjárművek jelennek meg a tesztautók között.
Úristen, terhet vinnénk a pickuppal? Most mi lesz?
Az embernek az az érzése támadhat, hogy 95 lóerő bármire elég. Legalábbis ebben igen.
A pickupok egyre személyautósabbá válnak, és eltávolodnak eredeti funkciójuktól. De merre tart a Hilux-mítosz: a Toyota beáll a sorba, vagy szembe mer menni a trenddel?
A méreteivel ugyan nem büszkélkedhet, de az árával és a felszereltségével annál inkább. Ez a legférfiasabb Fiat
Egyre kényelmesebb, de talán kevésbé hasznos.
Vannak csodálatosan személyautós elemei, de a strapabíró futóműről az az elméletem, hogy feleslegesen erős.
Itt is eljutottak az autógyártók oda, hogy szerencsétlen sofőrnek nem ártana kényelmes körülmények között dolgoznia még az alapmodellben se.
Funkcióban és árban jól indul a versenyben, de azért meg kell szokni. Nem a szépségével hódít.
A sok hely jó, de azért nem árt, ha el is férünk vele.
Nagyobb egy elefántnál, és olyan gondosan szed össze minden egyes gabonaszemet, mint egy hörcsög.
Eltűnt a púp, eltűnt a nagy motor, de itt a duplaturbó. Idő kell, amíg megszokjuk.
Alapból hátul hajt, az ajtaja is úgy nyílik és ebben se ültetnél senkit hátra.