A Ranger még mindig egy célszerszám, de olyan cukormázzal beborítva, ami a hétköznapi közlekedést is megédesíti.
Nem kell ide Zeuszdzsúz, csak a turbódízel V6.
Ki gondolta volna, hogy egy furgon okozza évek óta a legnagyobb izgalmat a szerkesztőségben?
Mindent arra kell használni, amire való: az e-Transittal nem járjuk be a fél országot, de városban tökéletes.
Az új Defender állatul néz ki, de mennyire használható teherautóként?
A nagykönyv szerint ez az a műfaj, amire az elektromos hajtás nem alkalmas. Pontosítanék: nem mindegy, hogy órabérre vagy teljesítményre fizetnek.
A SsangYong vállalatot épp elárverezik, a prémium felszereltségű pickupja eközben olyan kombinációval próbálkozik, amivel más nem nagyon.
Van öröm egy kisáruszállítóban? Persze, főleg az, hogy megkönnyíti az életed. Már amikor nem ejt fogságba.
A Kangoonak változnia kellett, de ha jelentősen megnőne, azzal létjogosultságát veszti. Tehát ügyesebb autóvá kellett váljon a túléléshez.
A Ssangyong Musso eddig is Grand volt, a hosszú platóra utalva, de a legutóbbi frissítéssel a nevéhez illő hűtőrácsot kapott.
Pont azért volt sikeres, mert elkerülte a városiasodás. Több lett a kényelem és az elektronika, de mi van a régi értékekkel?
A sáskafej mögött megmaradt a bevált technika, és kiegészült a kötelező elektromos sallangokkal.
Az e-NV200 nagyobb akksival és -raktérrel csúnya, de használható. Viszont még mindig túl drága, hogy támogatás nélkül népszerű legyen.
Körbeműanyagozott doboz, vagy több annál? A Ford Transit is hobbiterepjáró lett, legalábbis a maga módján.
Itt a legizmosabb Hilux, a 204 lóerős Invincible, amiben igényes kárpit és sok extra takargatná a munkás gyökereket. Szerencsére nem sikerül neki.
De a megvalósult elektromos Master kipróbálása után felmerül pár kérdés. Például hogy miért venné ezt meg bárki?
Nem fog rossz benyomást kelteni az emberben, de hamar elfogadtatja velünk, hogy egy célszerszám.
Hamarosan ez lesz az egyetlen, nem négyhengeres pickup a piacon, de meg is kérik a V6 árát.
Ki gyártson még ma is hátsókerekes furgont, ha nem a Mercedes? Az igazán nagy terhekhez még mindig ez való.
Minden Ssangyongban van egy kis sárkány, de ebben még egy kis cápa is akad
Isten hozott a tízmilliós furgonok világában! De reális, hogy 200 kilométert elmegy egy szuszra.
VW Crafter tesztautónk mindenből a közepes opciót kapta: a középső, 140 lóerős CR TDI motort, közepes hosszúságú és magasságú felépítményt. Csak a felszereltsége és az ára nem közepes.
Hogy kiderítsem, egész nyáron pickupban ültem, 7200 kilométer tapasztalatai a cikkben.
CNG? Rögtön a keresőhöz nyúltam, hogy merre vannak manapság kutak.
Araszoltam városban és andalogtam a Balaton északi partjának lankáin. Vajon sikerült-e elrontani a munkásautót?