Az Ineos pickupjában minden is van, mindent elhúz, mindent elvisz. A hazai bemutatón jártunk.
Tiszta sportkocsi ;) Hátul hajt, olasz, kétszemélyes, kvázi középmotoros, ja és van pirosban is.
Az eDucato hatótávja (bel)városi használatra már jó lenne. Viszont a Fiatnak vannak arra is ötletei, hogyan tegyék pokollá a sofőr életét.
A vadonatúj Kangoo B-oszlop nélkül is kapható, és ennek csak előnye van - ennek ellenére az olcsóbb Express lesz igazán népszerű
Egyre több az extra, de szerencsére még mindig egy jó munkaeszköz, ami a sárban se veszik el. És ötcsillagos a töréstesztje.
Még a legendás munkásautó is meghajol az idők szavának.
A Volkswagen villanyhajtású Craftere másfélszer annyiba kerül mint a TDI. Fenntartása olcsóbb, tisztábban megy. Vajon megéri váltani?
Az elődje kicsit metroszexuális volt, de ez már igazi férfi!
Oké, van visszapillantó kamera meg intelligens gáz-fék-retardrer, na de a gombnyomásra LED-fénnyel világító csillag!!!
Egyre több pickupot adnak el, pedig ezek továbbra is báránybőrbe bújt teherautók. A stílus vagy a nyers számadatok hozzák a sikert?
Aszfalton is elmegy negyvennel, de a tökig érő sárban sem süllyed el. 12 henger, 2840 newtonméter, van még kérdés?
Vége a világnak, már a Sprinter sem hátsókerekes! Illetve még némelyik az, de azoknál magasabbra kell lapátolni a sódert.
Terepgumi, összkerékhajtás, emelt kivitel: targoncából is van ilyen. Nem kell hozzá tükörsima beton, hogy bármit arrébb tegyen a sártengerben.
Ennél nagyobb kombájn nincs, gyorsabban arat bárminél, de mit keres Pátyon? És tényleg csak arra jó, hogy 20 méterrel beljebb akadjon el a mocsárban?
Mitől boldog a paradicsom? Vélhetően attól, hogy Guaresi paradicsomkombájn takarítja be, és áthaladhat a Happy Tomato optikai válogatóegységen.
Nem terepjáró, de azért nem félteném kivinni a mezőre, ha hirtelen Adblue-t kéne utántölteni a traktorba.
Rendesen telenyomták extrákkal, lassan már csak a rakodáshoz kell ember.
Mire elég 420 lóerő és 1700 newtonméter? De nyugi, van ennél még sokkal erősebb változat is, ha kevés lenne.
Mi lehet az összefüggés a furcsa gép és a tej minősége között? Pedig van, nem is kicsi, mert a marha egy finnyás állat.
Kíváncsi rá, hogy milyen lett az új Volkswagen kishaszon? Kipróbáltuk az új Craftert!
Dízel vagy elektromos? Magasemelős béka vagy targonca? Kérdések és válaszok a raktárból.
16 literes motor, 32 kerék és 25 méteres hossz – mire használnak a svédek ekkora dögöket? Íme a Scania vadonatúj kamionja.
Kicsi, egyszerű, de a miénk. Turbó, GPS, robotkormány, automata váltó és érintőképernyő sincs benne, ám ami nincs, az nem is tud elromlani.
A Volkswagen egy laza mozdulattal kikukázta az Amarok összes motorját
Mikor ennyire visszafogottan mutatnak be egy új motort, az gyanús. Láttam már ilyet, aztán abból is mi lett.