Egy laptopért cserébe. Ford Taunus GXL Coupé V6
Ilyen olcsón ennyi fílinget és menőséget sehol nem kapni. Egy soha nem restaurált kupé és annak csodája.

Ilyen olcsón ennyi fílinget és menőséget sehol nem kapni. Egy soha nem restaurált kupé és annak csodája.
Változott a fazon, merőben újszerű a beltér és még a Predator-arc is ment a levesbe.
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
A holland Suzuki képviselet követte el.
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.