A visszahívás szó hallatán veszett logisztikai feladatokra, és a vétkes gyártó által kifizetendő óriási költségekre gondol az ember. Általában ez is történik, kivéve, ha a visszahívó egy kis gyártó, szinte manufaktúra, mint amilyen a Rolls-Royce.
Sajátos látvány az amerikai közlekedési hatóság (NHTSA) visszahívásról kiadott levelében olvasható pont: potenciális érintettek száma: 1. Egy visszahívás általában legkevesebb tízezres nagyságrendben zajlik, de nem példátlan a milliós érték sem. Egy nagy gyártónál elég egy beszállítói hiba, máris több hónapnyi termésbe kerül utólag javítandó hibás alkatrész. A visszahívás így anyagi és presztizs okokból is a gyártók mumusa, de a Rolls-Royce friss esete inkább komikus, mintsem arculatilag káros. A hivatalos visszahívás ugyanis egyetlen autót érint, egy 2014. január 23-án gyártott Rolls-Roye Ghostot. Az NHTSA levelében a probléma oka is szerepel: az első ülések oldallégzsákjánál van a hiba; egy oldalirányú ütközés esetén jelent veszélyforrást.
Az érintett légzsákok cseréjét az USA-beli forgalmazó természetesen ingyen végzi. A tulaj, aki talán a történelem példátlanul kis példányszámú visszahívásában érintett (legrosszabb esetben is holtversenyben első), ha sietett, már túl is van a cserén, azt ugyanis október 22-étől rendelték el.