Ez még csak koncepció, de még idén bemutatják a gyártásérett verziót.
Címkék: smart, koncepció, 5, pekingi autószalon
Nagyobb, hosszabb, és már elektromos hajtással is kérhető.
Elvégre miért akarnál hátrafelé nézelődni ilyen teljesítmény mellett?
Címkék: polestar, 5, polestar day, 4
Álcafestés nélkül, több szögből szemügyre vehetjük.
Címkék: bmw, 5, touring, szabadalom
Visszakacsint az eredeti Renault 5 Turbóra is, de azért a modern idők szavára hallgatva tisztán elektromosnak tervezték.
Címkék: renault, 5, koncepció, elektromos autó, videojáték
A képeken úgy látszik, ide még nem ért el a BMW orrlyuk-növekedési hulláma.
A 2009 utáni BMW 5-ös magabiztos autó, de te is legyél az, ha használtan veszed meg.
Vannak bajok, de ez az 5-ös tartja magát. Mire figyeljünk, ha bevállalnánk egy korosodó dízel BMW-t?
Címkék: bmw, 5, diesel, hasznalt
Álltunk ott, mint az a bizonyos testrész a lakodalomban és bambán nézelődtünk Kopasszal, a Becsületesnepperrel.
Címkék: 5, hungexpo, parkoló parádé
Elmúlt a nyár, mindenki kipihente magát, mi pedig visszajöttünk, ahogy ígértük. Gyere!
Címkék: parkoló parádé, 5, hungexpo, totalcar
Nézd meg, miről maradtál le vagy ellenkezőleg: nézd, milyen jól néztél ki. A pályanap menő.
Címkék: totalcar, hungaroring, pályanap, 5
A nők buknak rá, a gyerekek elférnek benne és apuka sem fogja gyűlölni – családi autó, ami nem szép, de így is lehet szeretni.
Képeken az M Sport csomag: várhatóan szeptemberben kerül kereskedelmi forgalomba az átalakító szett.
Tegnap indította útjára a BMW az új ötös sajtóanyagát, a csőből is ez folyt. Mi azonban ott is voltunk a bemutatón. Minden, amit sosem mert megkérdezni, sőt, még több is. Itt.
Olyat teszek, amiért Magyarországon akasztófa jár egy újságírónak – védelmembe veszem a francia autókat.
Ismét olyan az ötös, amilyen mindig volt: egy hangyányit sportos és nagyképű, de inkább elegáns és hagyománytisztelő.
Uaáááh -yiáhh-azta&@# ÷×-áááá- aztabüdös&@#÷×. Ennyi marad a tévéműsor-készítésen edzett, mértékletesnek szánt szókincsből az új M5 hülyegyerek-üzemmódjának első padlógázától.
A Renault gyár 5-ös szériájának első képviselője 1972-ben gördült le a futószalagról. A 4-es típustól örökölt, kiforrott technika az új karosszériában annyira sikeresnek bizonyult, hogy 13 éven keresztül csaknem változtatások nélkül gyárthatták.