A faceliftes, akár 272 lóerős rendszerteljesítményű, plug-in A3-ba rendes méretű akku kerül, amit még tölteni is gyorsan lehet.
Címkék: audi, a3, tfsi, tfsi e, tölthető hibrid, plug-in, plug-in hibrid
Benzines is, Multitronic automata is – nem a legjobb hírben álló A4-konfiguráció, viszont a tulajdonos rengeteg szeretettel és pénzzel áll hozzá.
Címkék: műhelyprn, audi, a4, tfsi
A szünet utáni első epizódban egy A4 B8 Avant Quattro teljesítményét mérjük meg. Tizennégy éve hagyta el a gyárat, és van benne némi módosítás is.
Címkék: erőmérő, audi, quattro, tfsi
A TFSI szitokszó, megvenni olyan, mintha hátizsákkal ugranál ejtőernyő helyett: borítékolható, hogy baj lesz. De mit tud valójában 230 ezer kilométerrel?
Címkék: audi, a4, b8, tfsi, használtteszt, használt autó
Illetve Audit, Seatot és Skodát. A legrosszabb motorok közt vannak húszéves matuzsálemek, de egészen fiatal, látszólag kockázatmentes konstrukciók is.
Címkék: rossz motorok, volkswagen, audi, seat, skoda, motorhiba, motorjavítás, tsi, tfsi, vvti, dcat
Jó lehet az Audi árazási osztályán dolgozni, hisz ott tényleg mindent lehet.
Címkék: audi, a1, tfsi, s tronic
Akkor az S8 Plust neked találták ki. Itt több mint hatszáz lóerős a V8 TFSI, elvileg. Biztos ami biztos, megmértük.
Szorgosan cserélgetem benne az olajat. Ilyenkor is LongLife a legjobb hozzá, vagy lehet másfélét is beletölteni?
Az A7 receptje az, hogy elképesztő dolgokra képes, fapofával, csendben, könnyedén. Mégis azt mondom: ebbe dízelmotor kell.
Vettem egy TFSI-s A4-et. Hiába töltöm neki az olajat, újra kivillan a kijelző és még fekete füst is van gázadáskor.
Címkék: audi a4, tfsi, olajcsere
A Skoda egyik csúcsmodellje járt a mérőpadon, mert kíváncsiak voltunk, mire képes valójában az Octavia RS turbómotorja.
Címkék: skoda, octavia, rs, tfsi
Egy Passat 2.0 TSI motorját szedtük szét, hogy megfejtsük, miért ugrott át a vezérműlánc.
Címkék: tsi, tfsi, láncfeszítő
Egy jó erős, összkerekes emelt kombi csak jó lehet. Papíron.
Címkék: seat, leon, x-perience, dsg, tfsi
Az Audinál nem hisznek a motorok méretének csökkentésében, inkább egy erős és nyomatékos motort tettek takarékossá.
Címkék: audi, turbómotor, tfsi
Meg sem veszem a közvetlen befecskendezéses turbóst, ha gond lehet a beépítéssel.
A kanyarodás halála a súly, ezt tudják az Audinál. Teletömték alumíniummal és kifelejtették belőle a gombokat, és sajnos nem sok BMW-t tudok, ami jobban kéne ennél.
Hány hengere marad, ha négy leállt? Persze a két turbó mellett.
Húsz százalékkal kevesebbet fogyaszt, és még erősebb is elődjénél az A5-ösbe szánt 1,8-as TFSI.
Címkék: audi, tfsi, kompresszor