A hőmérséklet jeladó, a vezérlés és a vízpumpa is volt már cserélve a Peugeot-ban, de nincs változás.
Kell-e, lehet-e ez egy modern start-stoppos autónál?
A regeneráció jól tetten érhető az Astránál. Viszont 10-ből 8-szor a kertkapuban áll neki, ami kiborít.
A katalizátor működése megfelelő, mindkét lambdaszonda most nyáron lett cserélve.
Egy telefonos app-pal kiolvastam, hogy alacsony a hőmérséklet a kipufogóban.
A műszerfalon nem világít folyamatosan az ESP és az ABS ikon, mely hibás működést jelezne
A motortérből sistergő hang hallatszik, s a hanggal egyidőben a fekete füst is megjelenik az autó mögött.
Címkék: opel meriva, cdti, füst
Az ABS működik az autóban, ennek ellenére előfordul a visszajelző lámpa kigyulladása a műszerfalon.
A tünetek a legutóbbi - UV adalékos - töltés után 9-10 hónappal kezdtek újra jelentkezni - ekkor még alig észrevehetően.
Autópályán, hosszabb menet után kuplungoláskor szinte padlóig esik a pedál, némi pumpálás után újra 'fent fog'.
Címkék: megane, kuplung, autodoktor
Megemelkedett a motorolaj fogyasztása, és nagyobb gázadáskor kékes-fehéres füst is látható.
Címkék: caddy, lpg, motordoktor
Ugyanazzal a generátorral jobban venné a töltést, esetleg jobban viselné a sűrűbb indítást?
Címkék: chrysler 300c, agm
Áramtalanító kapcsolót szerelnék be, de nem tudom, hogy fog az autó reagálni rá.
Gyakorlatilag köröm nagyságú “pelyhekben” hámlik a rozsda a 1,5 éves tárcsa belsejéből.
Felhívta a figyelmet, hogy az ABS/ESP aggregáttal végezhető el a művelet, de a márkaszerviz a hagyományos pedál-pumpálós módszert alkalmazza.
A szerelő szerint túl fiatal az autó, hogy ő ezt szétszedje.