Ahogy sejthető volt, Európában is a fronthajtású ES-t állítják csatasorba az 5-ös BMW ellen.
Még évtizedekig itt lesznek köztünk a különleges francia autók és most néhány százasért átélhetjük a csodafutómű gyönyörét. Történelem, kockázatok, vásárlási tanácsok.
Címkék: citroen, hidropneumatika, xm, cx, sm, c5, c6, gs, bx, xantia
A Toyota prémiummárkája morcosított frontrésszel, és egy új turbós négyhengeressel vitt lendületet a GS modellbe.
Francia. Vagy olasz. Nem, inkább legyen japán. A németeket se hagyjuk ki. Mit nézünk a Rulettkerék 2-höz?
Címkék: rulettkerék, nürburgring, gti, rs, gs, vt, xsi
Ez már a végleges, gyártásra kész MG hobbiterepjáró – Európában is kapható lesz, csak legyen, aki megveszi.
Címkék: mg, saic, shanghai auto show 2015, gs
Ezek nem láttak még Audit? Maga a feltételezés is abszurd, hiszen tudjuk, hogy minden rendes autógyár azonnal vesz egyet a konkurensek új típusaiból.
Címkék: lexus, hibrid, gs, 2012
Nem akarom eldönteni a kérdést, hatótávnövelős villanyautó vagy konnektoros hibrid-e az Ampera.
Címkék: lexus, opel, gs, ampera, fogyasztásteszt, 450h
A Lexus GS árpolitikája mar és horzsol, kérdés, hogy ez és a hibrid hajtáslánc elég lesz-e ahhoz, hogy végre beérje a prémium-triót és elnézzék hibáit?
A németek most dobták ki a pörgős V10-est, a Toyota viszont épp egy ilyennel vadítaná meg a Lexus GS-t.
Úgy néz ki, az Audi kevéske formai ötletét is lenyúlja a konkurencia – most épp a Toyota luxusmárkája próbálkozik.
Az LF-Gh lesz a Toyota luxusmárka következő újdonsága, de az eddig megmutatott részletek valahogy ismerősek.
Címkék: lexus, gs, tanulmányautó
Gyarló az ember, képes elárulni hitét és elveit.
Szép, jó, vagyis inkább nem rossz, drága, gyenge és sokat fogyaszt. A magyarok viszont nagyon veszik. De miért?
Ki tudja, mi kell a népnek? Ezért a Suzuki csinált egy kicsit személyautósabb kocsit, meg csinált egy kicsit SUV-osabbat. De miért nem adtak nekik más-más nevet?