Cseh remek, csak a szoftver még mekeg
Válogatás a legfrissebb Népítéletből
Cseh remek, csak a szoftver még mekeg - Škoda Octavia
Hát igen, a kocsi szoftvere és annak kezelése egy agyrém, de idővel szokható, és jönnek rá a frissítések, pár dolgot már javítottak, tehát bízom benne hogy idővel helyreteszik. Az asszisztok elmennek, a sávtartó viszont botrány, + a sok-sok okoskodó üzenet, és kikapcsolhatatlan sípoló hangok sokszor kizökkentik az embert, az amúgy nyugodt, derűs kedélyállapotból.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Kell bele a HIFI vagy a család énekeljen! - Renault Grand Scenic
Nyáron nagy melegben erős gyorsításánál jött elő egy jelenség, miszerint szakaszosan adja le a teljesítményét. Megindul, megtorpan....diagnosztikával néztük, hogy a turbó nyomás esik le majd felépül. Gariban megreklamáltam, nem tudták mi baja, a budapesti szaki brigád szoftveres megoldást javasolnak - csak nincs hozzá új szoftver. Hűvösebb időben, de üzem meleg állapotban nem jön elő a probléma. Még a Renault Hungária azzal "nyugtatott", hogy ez a jelenség előtt / előjöhet más hasonló típusnál is....ez röhej. Ha újra előjön, majd ütöm a vasat.
Egy Grand Scenic Winkler tollából
Minden szempontból igénytelen teherautó - Citroen Berlingo
Minden eszméletlen rossz helyen van rajta, emiatt időigényes (=drága) a szerviz, a korábbi Berlingóhoz képest. A légszűrőhöz alig lehet hozzáférni, legalább 3-5x annyi idő, mint egy egyszerűen elhelyezettnél, és szét kell bontani sok mindent hozzá. Izzítók, EGR, stb szintén.A gázolajszűrőhöz is sok mindent le kell szerelni, érdemes a légszűrővel együtt.
Tanulóautó - Daewoo Lacetti
Na de több szóval miért is szuper első autó, vagyis hát főleg nekem mi tetszett benne: haverokat be lehet pakolni úgy, hogy mindenki kényelmesen utazzon, a klíma teszi a dolgát, megtanulsz rajta vezetni úgy, hogy nem repülsz ki egyik kanyarból sem, hogy nem dudálnak le egyik lámpánál sem, nem villognak ki a belső sávból (persze csak ha előzöl éppen), bele tudod ültetni a haverjaid akik a középső hely kivételével még baromi kényelmesen el is férnek. Meg ha van egy kutyád akkor ennél olcsóbban nehezen kapsz olyan autót amiben egy ekkora csomagtartót kaphat :)
Az oregebb jobb - BMW X1
Vilagitas: az uj ledes a regi halogen, a led persze jobb, de , mindketto negy lampas BMW arccal, de az oregben kivul a tompitott bent a hosszu feny, az ujban mindketto a kulsoben. A gond az hogy van egy kellemes tompitotta es egy egbe vilagito hosszu fenyem az ujban, de pesze csak egyben allithato mondtak, igy vagy marad igy vagy lesz egy rossz tompitottom es egy jo hosszu fenyem, megoldas nincs, nem bojgatjuk a tompitottat, 90 %-ban az kell.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.