Igazi pénzgép a makulátlan BMW M3
Ha valamiért lehet szeretni az autókat a 2000-as évek elejéről, akkor az a modern autóépítés minden jósága a biztonságtól a kényelemig, de még sok helyen ott volt mellette a jó karakterű, szívó benzinmotor és a kézi váltó. Pontosan ezért olyan nagyszerű a Porsche 911 Carrera 4S és a BMW E46-os M3 is, mert nagyon jó formátumban adja meg az autózás élményét.
![](https://kep.index.hu/1/0/4157/41578/415780/41578093_e62b7af6cded13fc8cc2c8a50873c1a3_wm.jpg)
Ezek az autók mára youngtimerré érnek és ez az olyan makulátlan - oké, azért átkozott fekete vesék nélkül nem bírták ki - példányokon is látszik, mint ez az Imola piros M3-as San Francisco-ból, melyért 85 ezer dollárt, tehát egy új M3-as árát fizették ki.
![](https://kep.index.hu/1/0/4157/41578/415781/41578101_020b5fd783bce3d23d5e4699e15bfbe3_wm.jpg)
Ma már mókásnak hat a CD-s rádió, mint opciós tétel, de nem meglepő az elektromosan állítható, memóriás ülés sem, de mindez teljesen lényegtelen, mert az M3-asban egész más a nagyszerű az ízlésesen izmos formán túl. Mégpedig a motor, az S54B32 kódú, 3,2 literes, hengerenkénti pillangószelepes sorhatos több mint 340 lóerővel, hatgangos váltóval és sperrel.
![](https://kep.index.hu/1/0/4157/41578/415781/41578103_bfc24c95680e86fbdc069e330a76a74e_wm.jpg)