Ilyen Paganit azért ritkán látsz a jégen
Elvileg hét és fél millió euróba került, de ez teljesen mindegy, hisz csak ötöt készít a Pagani, és előre el is kelt mind, mivel két gyűjtő ötlete volt az egész. Ez a Huayra Codalunga, itt épp a havas versenypályán St. Moritzban. Jó mozgásban látni.
Harminchat centivel hosszabb fenék, valamint 1280 kilós súlyával hetven kilós diéta a sima Huayrához képest. Ez a Pagani Codalunga, lazán 840 lóerősre húzott AMG V12-vel.
Hogy a Pirelli milyen gumit rakott rá a szokásos évi tavaszváró svájci milliárdos autós bulihoz, nem tudjuk, de az biztos, hogy mikor az ember a Lancia Stratos Zero (Bertone), az 1955-ös Lincoln Indianapolis koncepcióautó, a teljesen egyedi Lamborghini Miura P400 S Millechiodi vagy az 1950-es Ferrari 166MM Uovo kergetésébe fog, nem árt, ha egyikbe sem csúszik bele.
Tetszik, vagy maradtok a sima Huayránál? Természetesen opció az új Utopia is, hiszen Horacio Pagani nem unatkozik.