A Lancia Thesisből épített S85-ös limuzinnal ünnepli 85. születésnapját az olasz karosszéria-gyártó Stola. 1919-ben a Lancia Lambda bemutatóautó elkészítésével indult a cég története, innen jött a Thesis átépítésének ötlete az évfordulóra. A prototípus elkészítésével három alapvető célt kívántak megvalósítani: -a Thesis szerkezeti elemeinek maximális kihasználtságát, -a tengelytáv megnyújtása mellett a karosszéria merevségének száz százalékos megőrzését, -a beltér optimális kialakítását, utasok és tárgyaik számára.
A tengelytáv 600 milliméteres növekedése egyből szemet szúr, de a Thesis oldalsó és felső vonalait úgy húzták át, hogy az S85-ös arányaiban inkább rendes limuzinra, mint stretch-limóra emlékeztessen, így a Stola simán csak hatalmas lett, de nem idétlenül hosszú. A kéttónusú festés a 30-as és 40-es évek limuzinjait idézi.
Az autó beltere a legfinnyásabb vásárlók ízlését is kielégíti, gyönyörű a hátsó faborítású padló, mindent bőr borít, és számos apró kütyü gondoskodik az utasok kényelméről. Ilyan a szórt fényű világítás, az italoknak elhelyezett hűtő, de a modern technikára fogékonyaknak sem okoz csalódást az autó. LWD Mobile Car System névre hallgat az Informatica Delta S.p.A. által kifejlesztett autós iroda, mely a GPS-alapú navigációs rendszeren kívül teljes elektronikus irodát is magába foglal, internet-kapcsolattal, fax-szal, egyebekkel. A berendezés pihenőidőben szórakoztató központként funkcionál, CD és MP3, valamint DVD-lejátszóként. Videójátékot is köthetünk a képernyőkre, bár a Stola vásárlókörének nagy része már valószínűleg kinőtt ez utóbbiból.
Végül az autó műszakai adatairól. Hossza 5488, szélessége 1830, magassága 1465 mm. Az S85-öst a Thesis legerősebb, 230 lóerős 3,2 literes V6-osával szerelik. Ezzel a hatalmas limuzin 9,2 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, végsebessége 230 km/h a gyár adatai szerint. A 2030 kg tömegű autót a Thesisből ismerős Skyhook rendszerű felfüggesztés tartja az úton, elöl 305, hátul 285 mm-es féktárcsák segítségével.