Mégane RS még erősebb kiadásban
Öhlins rugóstagok, átprogramozott motorelektronika és hatásosabb fékek – a gyári mérnökök erőfeszítései nem maradtak hatástalanok.
A Mégane RS utcai kivitele bőven elég erős, de úgy néz ki, a Renaultnál ismét gondolnak azokra, akik ezzel a gyors kompakttal versenypályára mennének. Nekik készítették el az RS N4 változatot, amellyel egyelőre csak aszfaltos futamokon érdemes indulni. A szabályok nem engednek nagy változtatásokat az utcai változathoz képest, de a Renault sportrészlegénél azért megtették, amit lehet, hogy versenyképessé tegyék a fronthajtású kompaktot. A kétliteres turbómotor teljesítményét 270 lóerőre növelték, maximális nyomatéka pedig 340-ről 470 Nm-re emelkedett. A futóművet az Öhlins segítségével alakították át, a fékeket pedig lecserélték. Elöl 355, hátul 290 mm-es tárcsák lassítják a kerekeket, négydugattyús Brembo nyergek szorításában. A fronthajtás ugyan nem ideális a versenyzéshez, de a versenyterhelésre méretezett önzáró differenciálmű azért sokat segít a helyzeten.
E módosításokon túl a kötelező biztonsági berendezésekben különbözik az N4-es a széria RS-től: van homológ bukókeret, Sabelt kagylóülések hatpontos biztonsági övekkel, biztonsági üzemanyagtartály és beépített tűzoltókészülék. Így az autó gyakorlatilag versenykészen érkezik a gyárból. A Renault évtizedek óta nem készített igazán komolyan vehető raliautót, és úgy tudjuk, a közeljövőben nem is tervezi, hogy világbajnoki szinten vegyen részt a szakág versenyein, de a Mégane N4 ettől még ütőképes eszköz lehet azokban a nemzeti bajnokságokban, ahol már nem indulhatnak WRC autókkal, és a futamokat elsősorban aszfalton rendezik.