A Porsche, akár a többi autógyártó, számos befejezetlen autóterv tárgyi emlékeit őrzi, olyan autókat, amelyeket a mérnökökön kívül mindenki más legfejlebb képeken látott. Ám a Porsche az egyetlen, amely ezekből komoly kiállítást rendez saját múzeumában.
Tucatnyi fejlesztési prototípust állítanak ki, köztük lesz néhány, amely igazán közel került a sorozatgyártáshoz. Többek közt megmutatják a Porsche 989-est, amelyet még 1988-ban kezdtek fejleszteni, és amely ugyanazt a koncepciót valósította volna meg, mint a Panamera. Az orrmotoros családi sportkocsiba 4,2 literes, 350 lóerős V8-as került volna, amellyel a végsebesség elérte volna a 280 km/h-t. Nem számítottak hatalmas eladásokra – összesen évi 15 ezer példány gyártására rendezkedtek volna be – de idáig nem jutott a típus, még az 1995-re tervezett bemutató előtt félbeszakították a munkát.
Hasonlóan érdekes ötlet volt az 1984-ben elindított 984-es tervezet, amely a VW-Porsche 914-es szellemét idézte volna fel. Kétliteres, 120-150 lóerős, középre beépített bokszermotort kapott volna, és a 911-esnél sokkal olcsóbban dobták volna piacra. Készült összkerék-hajtású és vászontetős prototípus is, de miután a dollár árfolyama 1987-ben lezuhant, az elsősorban amerikai vásárlókra szabott modell gyártása már nem érte volna meg, így felhagytak a fejlesztéssel.
Ezen kívül még több másik, hasonlóan megszakadt projekt eredményeit lehet majd közelről megnézni a Porsche Múzeum Project Secret! elnevezésű kiállításán, amely szeptember 17-én nyílik meg, és egészen a jövő év január 11-éig lesz megtekinthető a Porsche Múzeumban, Stuttgart-Zuffenhausenben.