A TX5 taxi alapjain kifejlesztett VN5 áruszállító valamivel olcsóbb lesz, mint a bérautó-változat: 46 500 font, azaz úgy 18,4 millió forintért kínálják majd, amiből Nagy-Britanniában 8000 font, azaz átszámítva úgy 3,1 millió forint jön le.
Ezért egy viszonylag nagy elektromos hatótávú hibrid modellt kínálnak: a 31 kWh-s akkumulátor úgy 93 km villanyautózást tesz lehetővé, de ennél persze sokkal nagyobb, 480 km körüli hatótávról beszélnek, ha a háromhengeres benzines turbómotort is igénybe veszi a majdani felhasználó. Az akkumulátor egyébként akár 50 kW-tal is tölthető, azaz úgy fél óra alatt teljesen lemerült állapotból elérhető vele a 80%-os töltöttségi szint.
A 830 kg teherbírású furgon legnagyobb vonzereje nyilván az, hogy a villamos működés lehetőségével London és más nagyvárosok korlátozott belső zónáiba is olcsó vele a behajtás, de azt egyelőre így is nehéz megítélni, hogy a VN5 mennyire lesz keresett, hiszen a közelmúltban több gyártó is elkezdett elektromos, illetve hibrid hajtású haszonjárműveket kínálni.
A Geely tulajdonában álló gyártó, a LEVC mindenesetre arra számít, hogy évente 10 ezer VN5-öt el tudnak majd adni, sőt, már most a kínálat bővítéséről beszélnek. A gyártás beindítását az év végére ígérik, bár arról egyelőre nincs hír, hogy Nagy-Britannián kívül is forgalmazzák-e majd a típust.