Ezért kellett Ken Block az Audinak?
Ahogy Ken Block fogalmazott, a csapata kapott néhány elektromos Audit, hogy játsszanak velük. Nos, itt van egy, amivel a bemutató videóban nem nagyon mennek – na jó, a legvégén egy egész kicsit gurul a gép – viszont szemrebbenés nélkül péppé dicsérik.
A nagyrészt fehér Audi elvileg Block járós autója lesz a jövőben, bár kiderül, hogy a felvétel idején még ki sem próbálta. A szponzorok cuccairól viszont hosszasan mesél – gumiabroncs, egyedileg erre az autóra gyártott felnik, tetőboksz és benne szponzorált cipők, illetve deszka. Van az embernek egy olyan érzése a videó láttán, hogy meg kell dolgozni a zsozsóért, ebben Amerikában sincs pardon, még egy olyan ismert arc esetében sem, mint Block.
Egyébként a festésen és a kerekeken kívül teljesen széria RS E-tron GT-ről van szó, bár ez ebben a formájában is megy úgy, mint Block korábbi, benzinmotoros egyedi autóinak nagy része. A kétmotoros hajtás 598 lóerős, így hiába 2,2 tonna az autó, 3,3 másodeperc alatt érheti el a százas tempót.
Azt viszont ne tessék elhinni, hogy ennek a gépnek bármi köze lenne a Le Mans-i Audik megoldásaihoz. (Igen, ezt a klisét is elsütik.) Ami azt illeti, magához az Audihoz is kevés van: az E-tron GT technikája nagyrészt a szomszédvár, a Porsche munkája, az Audinál csak a formatervét dolgozták át, és valamivel többet gyártanak belőle, valamivel olcsóbban.