Eddig csak a négyajtós AMG GT-ből készült ennyire erős változat, de most az E osztályba is bekerült az ott már látott, 4,5 literes turbós V8-as.
A fél literes hengerűrtartalom-változás persze nem igazán árulja el, hogy milyen alapos átépítésről van szó: az AMG eleve nagy teljesítményre tervezett motorját nagyobb, 84 mm-es dugattyúkkal, 100 mm-es löketet lehetővé tevő, egy tömbből forgácsolt főtengellyel, és erősebb hajtórudakkal alakították át. A feltöltőnyomást 1,4 barra emelték. Így jöhet ki belőle 900 lóerős 6200-as fordulatszámon, és 1050 Nm csúcsnyomaték 2900-as fordulatszám mellett.
A dinamika természetesen kivételes: ha a villanyautók némelyike le is nyomja százra gyorsulásban, a 2,9 másodperces érték azért még bőven a szuperdurva kategória, ahogy a 9,7 másodperces gyorsulási idő 200-ra, és a 23,9 másodperces 300-ra. A 330 km/h-s végsebesség szintén kihasználhatatlan, bár a német autópályán pont ki lehet próbálni, hogy eléri-e a Brabus konzervatív szedánja.
A hagyományokhoz híven feketében, és B betűs jelvénnyel megmutatott gép persze nem nagyon hasonlít egy átlagos német taxira, amiről egyebek közt a 265/30 ZR 21-es első, és a 305/25 ZR 22-es hátsó kerekek, illetve az AMG modellhez képest is 2 centivel megültetett futómű tehet: messziről üvölt akár a visszapillantóból is, hogy ez nem egy szokványos E osztály.