Apró, faceliftnek mondható frissítéseket eszközölnek a megosztó formatervű Mercedes-Benz EQS limuzinon. Picit S osztályosabb lett, messzebb megy és a hátsó párnák is kényelmesebbek.
Mivel csak faceliftről van szó, a sokaknak nem tetsző tojás forma megmarad. Viszont a "hűtőrácsot" vízszintes króm kiegészítőkkel S osztályosították, a motorháztetőn pedig helyet kapott a gyártó csillaga. Az eddig csak AMG-line-okon látható első lökhárító lett a standard, ezzel pedig le is zárult a külső változtatások sora.
A beltérben a B-oszlopokon levő szellőzőfúvókák kerete mostantól galvanizált króm borítású, a hátsó kiegészítő párna pedig Nappa-bőrből. A Hyperscreen már az alapfelszereltség része, ahogy a hőszivattyú is.
Az igazi érdemi változást a 108,4 kWh-ról 118 kWh-ra bővített akkumulátor jelenti, amivel egy EQS 450 4MATIC hatótóávja 717-ről 799 kilométerre nőtt. a Mercedes szerint akár 822 kilométeres hatótáv is kisajtolható az autóból. A 4MATIC EQS és az EQE vontatási kapacitása 950 kilóval nőtt 1700-re. A fék már önregeneráló, vagyis a rendszer olykor a fékbetéteket automatikusan a tárcsákra nyomja. Ezt azzal magyarázták, hogy a villanyautók fékjeit sokkal ritkábban használják a rekuperáció miatt.
A frissítéssel az EQS-ek ára nem változik, és sokat sem kell rájuk várni, április 24-től már rendelhető. A MANUFAKTUR verziók pedig másnaptól.