Egyelőre a haszonjármű-változatot mutatták be Amsterdamban, de hamarosan jön a személyszállító változat is nagyon hasonló változtatásokkal. A haszonjárműveknél ugyan nem különösebben fontos a külső, de a Dobló arcvonásait alaposan átrendezték a tervezők.
A szögletes, keskeny, és fura mód vízszintesen kettéosztott lámpatesteket egyszerűbb, nagyobb és lekerekített formájú első fényszórók váltják fel, a hűtőmaszk pedig jobban belesimul az autó orr-részébe, és egészen a lökhárító alsó pereméig nyúlik le. Az összhatás így talán kevésbé egyéni mint volt, bár ez a potenciális vásárlók körét nézve egyáltalán nem biztos hogy gondot okoz.
Az átdolgozott orr-résznél sokkal fontosabb, hogy a Fiat elkészült egy hosszabb tengelytávú változattal. A Doblo Maxi nevű modell 2,06 méter hosszú és 4 köbméter űrtartalmú raktérrel rendelkezik, és a sofőrrel együtt akár 850 kilogrammnyi terhet is szállíthat – a Fiat szerint ideális hosszú vagy terjedelmes tárgyak szállítására.
A motorválaszték szintén átrendeződött valamelyest: a jövőben egyetlen benzinmotorral, a Grande Puntóban bemutatott 1,4 literes 77 lóerős négyhengeressel lesz elérhető a Doblo, viszont kínálnak hozzá egy 1,6 literes Natural Power jelzésű benzinnel és gázzal egyaránt üzemeltethető motort, és két dízelt: az 1,3 literes JTD-t 75 lóerős teljesítménnyel, és az 1,9 literes turbódízel 105 lovas változatát. Ráadásul később jön még az 1,3 literes 16 szelepes dízelmotor 85 lóerővel, és az 1,9 literes 8 szelepes 120 lóerővel.
Egyelőre még titok, hogy mindezekből a módosításokból pontosan mi kerül át a személyszállító változatba, de alighanem még az idén, vagy legkésőbb 2006 elején pontosan kiderül minden részlet.