A koreai terepjáró kisebb modellfrissítésen esik át.
A Ssangyong tervezői elsősorban az autó külsejét igyekeztek megújítani. Az első lámpák kerekdedebbek lettek, a hűtőrács pedig keskenyebb lett, és még jobban emlékeztet a Mercedes hűtőmaszkjára. Ezen kívül a lökhárítókat dolgozták át egy kissé, de a többi lemezen nem változtattak. A Rexton karaktere így nem változott sokat, szerencsére, hiszen az összes Ssangyong közül eddig is ez volt a legkellemesebb megjelenésű.
A műszaki változtatásokról egyelőre semmi biztosat nem tudunk, az sem biztos, hogy lesznek ilyenek egyáltalán, de a motorpaletta azzal a kétliteres XDi dízelmotorral bővül, amelyet a Kyronba is beépítenek. A 141 lóerős turbódízel a Ssangyong többi motorjához hasonlóan a Mercedestől származik, bár erre semmiféle külső jel nem utal. A felújított Rexton Dél-Koreában már a hónap végén bemutatkozik, az európai bevezetés időpontját viszont még nem ismerjük pontosan.