A Detroiti Motor Show egyik legérdekesebb autója Henrik Fisker cégének legújabb kreációja. Az Aston Martin egykori sztár-formatervezőjének cége egy elegáns kupé-lumuzint állított ki, amely sportos vonalvezetése ellenére nem gyorsulásával vagy végsebességével tűnik ki a többi hasonló luxusmodell közül, sokkal inkább környezetbarát működésével. A hajtásáról ugyanis hálózatról is tölthető benzin-elektromos hibrid rendszer gondoskodik.
A Quantum Technologies nevű kis cég Q-Drive elnevezésű hajtáslánca egy nagy teljesítményű villanymotorból, Li-ion akkumulátorokból és egy kis hengerűrtartalmú benzinmotorból áll. A Karma teljesen töltött akkumulátorokkal 80 kilométert tehet meg tisztán elektromos hajtással, a benzinmotor csak ezután lép működésbe, és kizárólag az akkumulátorok utántöltésére használják. A Fisker szerint a luxusmodell így sok esetben közvetlen károsanyag-kibocsátás nélkül, villanyautóként használható, mivel az amerikai és európai autótulajdonosok mintegy 60%-a kevesebbet megy naponta 80 kilométernél, éjszaka pedig az elektromos hálózatból tölthetők újra az akkumulátorok. Sajnos teljesítményadatokat egyelőre nem közöltek, de azt ígérték, hogy a Karma alig 6 másodperc alatt képes lesz elérni a 100 km/h-s sebességet, végsebessége pedig 200 km/h felett lesz.
Az ilyen jellegű, konnektoros hibrid modellek fejlesztését még a nagy autógyártók is csak a közelmúltban kezdték meg, így a Fiskernek jó esélye van rá, hogy a Karma az első megvásárolható típus legyen a maga nemében. A tervek szerint a típus gyártása 2009 végén indulhat, és egy-egy példány ára 80 ezer dollár, azaz átszámítva 13-14 millió forint körül lesz. Az autóból évente mintegy 15 ezer példányt szeretnének eladni, de ha minden a tervek szerint alakul, akkor később piacra dobnak egy egyszerűbb kivitelű, praktikusabb változatot is, fele áron, amelyből már évi 100 ezer darabot szeretnének gyártani.