Újabban egyre több vállalkozás lát fantáziát a környezetkímélő sportautók fejlesztésében. A legújabb vállalkozó kedvű cég a belga Green Propulsion, amely 2001 óta különböző járművek elektromos üzeműre alakításából él. Az Imperia márkanév feltámasztásával egyértelműen a belga közönség kedvébe szeretne járni a cég, hiszen ezen a néven 1957-ig készültek autók Belgiumban.
Az GP-nek persze nincs sok köze a régi típusokhoz. Bár a formája olyan, mint egy bő 60 évvel ezelőtti sportkocsié, a karosszériaelemek műanyagból készülnek, és a gépet hibrid hajtáslánc mozgatja. Az autó orrába egy kétliteres, négyhengeres, 176 lóerős benzinmotor kerül, ami önmagában is bőven elég lenne, de mellette egy 130 lóerős villanymotor is dolgozik. Így lehetséges, hogy a komplikált hajtáslánc ellenére a sportkocsi akár 4,8 másodperc alatt is elérheti a 100 km/h-t. Ráadásul a sofőr dönthet úgy, hogy tisztán villanyautóként haszánlja a GP-t, és az autó ilyenkor is egészen jól gyorsul, 7,1 másodperc alatt lehet 100-on, ha szükséges.
A tervek szerint a belga sportautó még az idén gyártásba kerülhet, igaz, a 85 ezer euró körüli ár, illetve a kézi gyártás miatt aligha lesz gyakori jelenség Európa útjain. A Green Propulsion évente mintegy 50 megrendelésre számít, ennyit biztosan képesek lesznek elkészíteni a típusból, és ekkora mennyiség mellett már nyereséget is hozhat az Imperia GP.