A francia nagykocsi utódlása egyelőre igencsak bizonytalan: úgy néz ki, a PSA konszernnél még hozzá sem kezdtek az utódmodell fejlesztéséhez, a 607-es viszont már nem tartható túl sokáig a piacon.
Úgy néz ki, a luxus-Peugeot gyártását legkésőbb 2009-ben biztosan leállítják, mivel a kilenc éves típus eladásai lassan de biztosan csökkennek évek óta. Ráadásul a 607-es még az 1990-ben bemutatott 605-ös padlólemezére épül, így a platform alapos korszerűsítésére volna szükség, ha a típust továbbra is gyártásban szeretnék tartani. A Citroën C6-os alapjaira persze épülhetne egy nagy Peugeot, de a franciák számára most fontosabb kisebb méretű, nagy tömegben eladható típusaik fejlesztése, hiszen alapvetően ezekből élnek, ezért ha lesz is 608-as, várhatóan csak évekkel a 607-es búcsúja után jelenet meg.
A Peugeot múltjában nem ritka, hogy hosszabb szünetet tartottak két csúcsmodell között. A 607-es bő fél évvel a 605-ös után került piacra, a 605-ös és a 604-es között pedig nem kevesebb, mint négy év telt el Peugeot nagykocsi nélkül. A Citroënnél is előfordult már hasonló, a C6 bemutatására csak hat évvel az XM gyártásának leállítása után kerülhetett sor.