Az utcai X-Bow is inkább hasonlít versenyautóra, mint szokványos személyszállító eszközre, de most bemutattak egy új változatot, kifejezetten privát csapatok számára.
Lényegében a gyári versenygép megvásárolható változatáról van szó, amely nemrég kettős kategóriagyőzelemmel bizonyított az FIA GT4 Light kategóriában Silverstone-ban. Az X-Bow Race az adatok szintjén nem nyújt többet, mint az utcai modell: a 240 lóerős Audi turbómotorhoz egyelőre nem nyúltak - pedig volna még benne tartalék bőven - így az autó végsebessége csupán 220 km/h, ellenben 825 kilogrammos tömegének köszönhetően 3,9 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-s, és 8,5 másodperc alatt a 200 km/h-s sebességet. Ennek ellenére a Race megéri 82 900 eurós árát, hiszen számos olyan, versenykörülmények közt is bevált elemet tartalmaz, amitől a pályán még ütőképesebb lesz.
Egyebek közt áthangolt futómű, hatékonyabb fékek, Kevlár-erősítésú oldalsó karosszériaelemek, megerősített bukóívek, beépített tűzoltórendszer, versenyzésre alkalmas gumiabroncsok, és néhány átalakított karosszériaelem jár a csomaghoz, így kisebb klubversenyeken akár már így, alapkivitelben is nyerőesélyes lehet az X-Bow versenyautó. Ha nagyobb a költségvetés, állítható első és hátsó kanyarstabilizátorokkal, beépített emelőkkel, verseny-féktrácsákkal, adatgyűjtő rendszerrel és más kiegészítő alkatrészekkel tehető még inkább versenykésszé.
A későbbiekben persze még erőteljesebb változatok is várhatók, komolyabb motorral és módosított karosszériával, de egyelőre úgy néz ki, már az X-Bow Race is könnyen slágertermék lehet az amatőr versenyzők, és kisebb versenycsapatok körében.