A német Porsche specialista azoknak kínál megoldást, akik keveslik a Porsche 911 GT2 erejét.
A gyári GT2-es sem gyenge - 3,6 literes turbómotorja 530 lóerős - de a 9ff tuningmesterei bőven találtak még tartalékot a hathengeres boxerben. A legfontosabb változtatás persze a két turbó cseréje volt: a V670 jelzésű feltöltők változó geometriájúak, és több levegőt szállítanak a gyáriaknál. Ezen kívül módosították a szívó- és a kipufogórendszert - ez utóbbin a vásárló maga állíthatja a hangerőt - és kis ellenállású sport-katalizátort alkalmaztak. Az eredmény plusz 140 lóerő és 120 Nm: a 9ff GT2-es kerekeire 670 lóerő szabadítható, a csúcsnyomaték pedig 800 Nm-re nőtt. Ennek köszönhetően az amúgy viszonylag kevéssé módosított 911-es 3,6 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-t, 9,8 másodperc alatt gyorsulhat 200-ra, és a 300-as tempó is viszonylag hamar elérhető, csupán 25,8 másodperccel az indulást követően.
Nem valószínű, hogy akad olyan Porsche rajongó, akinek ekkora teljesítmény kevés volna, de a 9ff-nél igyekeznek mindenki igényeit kielégíteni, így a későbbiekre ígérnek egy még brutálisabb, 910 lóerős változatot, ugyanazzal a motorral, amely a 400 km/h feletti végsebességű GT9 sportkocsit is hajtja.