A legújabb hírek szerint a legnagyobb Citroën lehet a márka első hibrid hajtású modellje: a PSA mérnökei kategóriája legtakarékosabb modelljévé szeretnék tenni a típust.
A hibrid hajtáslánc állítólag ugyanaz volna, amelyet a Peugeot 3008-asba is beszerelnek. Ez egyrészt egy stop-start rendszerrel és nagy teljesítményű generátorral felszerelt négyhengeres dízelmotorból áll, amely az első kerekeket hajtja, másrészt egy különálló villanymotorból, amely szükség esetén a hátsó kerekeknek adja át a nyomatékot. A hibrid hajtáslánc beépítése azonban nem minden: a Citroennél állítólag azon dolgoznak, hogy az amúgy is viszonylag kis légellenállású C6-os formatényezőjét 0,24-alá csökkentsék - így ez volna a legáramvonalasabb sorozatgyártású személyautó a piacon - így a kisautókéhoz mérhető fogyasztást, és 100 g/km körüli szén-dioxid-kibocsátást érhetnének el az autóval.
A C6 Eco néven emlegetett modell várhatóan 2011-re készül el, a 3008-as hibrid változatával egy időben, de nem lesz sokáig egyedül. Úgy tudjuk, a Citroën C4 és a Peugeot 308-as modellek utódait már eleve úgy tervezik, hogy legyen bennük hely a hibrid hajtásrendszernek, később pedig a C5/407 párosból is készül benzin-elektromos kivitel. Így a következő évtized közepére a nagyobb PSA modellek mindegyikéből gyártanak majd hibrid hajtású változatot.