Hírek

Hyundai i-flow: érdekes Sonata, csak nekünk

2010. március 3., 12:56 Módosítva: 2010.10.22 13:35
2

Úgy tűnik, a koreaiak rájöttek, hogy a szürkeség Európában nem válik be, ezért másképp próbálkoznak: feltűnőbb formatervet készítettek, mint amilyet a Ford Mondeo vagy az Opel Insignia visel.

Távolról sincs vége, olvasson még

Farmotoros Wankel-hibrid

2010. március 3., 12:20 Módosítva: 2020.08.04 10:16

Teljesen egyedülálló koncepcióval robbant bankot az Audi a hibridpiacon. A környezetkímélő, többmotoros autók hagyományaival szakítva ismert részletmegoldások bizarr összelegózásával idézik meg az autóipar mérföldköveit - egyetlen tanulmányautóban.

Távolról sincs vége, olvasson még

IBE: végre egy autószerű Seat

2010. március 3., 09:52 Módosítva: 2010.10.22 13:36

Évek óta halljuk, hogy a VW spanyol márkája a sportos értékeket képviseli, mégsem láttunk tőlük mást az elmúlt években, csak különböző méretű és arányú egyterűeket. Az Ibizától a Toledóig csupa buborék-autót árusítanak, de talán vége ennek a szerencsétlen korszaknak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Új Nissan Micra: bizsuból porszívó

2010. március 2., 17:29 Módosítva: 2010.10.22 13:36
7

A békapofa nyugdíjba ment, a helyére igazi tömegmodellt állít a Nissan. Az idegenszívű apróságot már nem Nagy-Britanniából, hanem Indiából hozzák, és teljesen új műszaki megoldásokat vonultat fel.

Távolról sincs vége, olvasson még

Survolt: csendes agresszor a Citroentől

2010. március 2., 16:36 Módosítva: 2010.10.22 13:37
1

A Lotus Exige vagy az Audi TT ellenfele lehetne a Citroen sportos kisautója, egyelőre azonban csak tanulmány.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mi van a lyukas zseb alján?

2010. március 2., 15:17 Módosítva: 2010.10.22 13:37

Úgy tűnik, a vártnál mélyebben a zsebébe kell nyúlnia a GM-nek, hogy megmenthesse az Opelt. A hollywoodi sikerfilmeknél izgalmasabb fordulatokkal tűzdelt Opel-mentés újabb fejleményeként bejelentette Nick Reilly, az Opel vezérigazgatója, hogy az eddig beígért 600 millió euró helyett 1,9 milliárd eurót is hajlandók áldozni az európai márka fenntartására.

Távolról sincs vége, olvasson még

Leleplezték az új VW Sharant

2010. március 2., 13:59 Módosítva: 2010.10.22 13:37
1

Tizenöt év kellett hozzá, de a Volkswagen végre elkészült az első, teljesen saját tervezésű nagy egyterűjével.

Távolról sincs vége, olvasson még

918 Spyder: vérbeli Porsche egy kis villannyal

2010. március 2., 11:49 Módosítva: 2010.10.22 13:38
18

Van benne három villanymotor, de azért egy tisztességes V8-as is jutott az alacsony kétülésesbe, így egyszerre takarékos és villámgyors a 918-as.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megjött a Skoda Fabia RS

2010. március 2., 10:21 Módosítva: 2010.10.22 13:39
11

Már nem is számítottunk rá, hogy a kis Skodából is készül sportos változat, de úgy tűnik, végül mégis akadt rá pénz a fejlesztési keretben.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kémfotón a következő Renault Espace

2010. március 2., 08:23 Módosítva: 2010.10.22 13:39

Az új forma kissé ijesztő, bár lehet, hogy csak a perspektíva csal.

espacess
Távolról sincs vége, olvasson még

Alfa Giulietta, részletesen

2010. március 1., 17:51 Módosítva: 2010.10.22 13:39
8

Erős motorokkal és alfásan látványos formatervvel, de nem túl tágas csomagtérrel érkezik az új kompakt.

Távolról sincs vége, olvasson még

Új AMG V8, ikerturbóval

2010. március 1., 17:27 Módosítva: 2010.10.22 13:40

Erősebbnek és takarékosabbnak ígérkezik az új nyolchengeres, mint az eddig használt 6,2 literes szívómotor. Elsőként az S osztály kisebbik AMG változatába szerelik, még az idei év folyamán.

fsd
Távolról sincs vége, olvasson még

Szentségtörés: Ferrari hibrid hajtással

2010. március 1., 14:02 Módosítva: 2020.08.04 10:16
65

Nagyjából olyan ez, mint amikor kiadták az első fronthajtású, dízelmotoros Jaguart: tudtuk, hogy logikus döntés, mégsem hittük, hogy tényleg megcsinálják.

Távolról sincs vége, olvasson még

Biztonsági autó Mercedes SLS-ből

2010. március 1., 06:08 Módosítva: 2010.10.22 13:41
5

Az F1-es pilóták az idei szezontól már egy új Mercedes fenekét nézhetik, ha be kell küldeni a Safety Cart: a sirályszárnyas SLS veszi át az SL63 AMG helyét.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megfolyt a fényezés a vadonatúj Minin

2010. február 28., 10:17 Módosítva: 2010.10.22 13:42
1

Itthon nem sokat találkozunk vele, pedig New York utcáin masszívan jelen van Mr. Krink, vagyis Craig Costello. A '80-as évek elején indult el lefelé a lejtőn: punkok, deszkások és graffitisok vették körül, egymás ostobaságain szocializálódtak. Járták a várost: márványlapokat csúsztak végig, padokat ugrottak át gördeszkáikkal, szívtak, ittak, végigfújkálták az épületek falait. A művész saját bevallása szerint is vandálok voltak: lecsúszott, fiatal, lusta herék, akik végigrongálták a várost.

Távolról sincs vége, olvasson még

Rogyásig tuningolt BMW X6

2010. február 28., 06:52 Módosítva: 2010.10.22 13:42
71

A legtöbben az autóipar fejlődését, az új technikai megoldásokat elemzik a Genfi Autószalonon; azonban akad köztük olyan, akit pár perc erejéig le tud kötni egy irracionális mértékben ronggyá tuningolt X6. És a Hamann féle BMW mindenképpen ilyen autó.

Távolról sincs vége, olvasson még

Eltűnt Uwe Gemballa

2010. február 27., 20:01 Módosítva: 2020.03.11 13:39
4

A Porschék tuningolására szakosodott cég vezére még február 8-án, üzleti ügyeit intézni utazott a Dél-afrikai Köztársaságba, ahonnan előzetes tervei szerint két nap múlva, 10-én tért volna vissza.

1
Távolról sincs vége, olvasson még

Nincs több titok: műtermi képeken a Lexus CT 200h

2010. február 27., 19:59 Módosítva: 2020.08.04 10:17

Téma volt a Lexus a hét elején is, de egy hónappal ezelőtt már teleszórták a hátuljáról készült részletfotóval a különböző fórumokat. Eddig a butított minőségű brosúra egy-két fotójával kellet beérnünk, de a mai nappal itt van hivatalosan is, a gyár által kiadott sajtófotókon az új Lexus CT 200h – az első kompakt hibrid a prémium kategóriában.

Távolról sincs vége, olvasson még

Razzia a Toyota beszállítóinál

2010. február 27., 07:59 Módosítva: 2010.10.22 13:44

Hiába Toyoda Akio megható szavai. A Toyota alapítójának unokája nem nyerte el az amerikai kongresszus bocsánatát.

alg toyota president
Távolról sincs vége, olvasson még

Fél kilowattal sem lett erősebb a Mugen CR-Z

2010. február 27., 07:02 Módosítva: 2010.10.22 13:45
2

Akik több lóerőt, nagyobb végsebességet, testesebb szagú gumifüstöt vártak, töltsék meg jéggel a garázs sarkában álló diszperzites vödröt, és fejeljenek bele! A rajongók számára itt a hidegzuhany: egy kósza lőerőt sem hoz a Mugen tuningcég hivatalos csomagja. A Honda CR-Z hybrid-kupé nem fogja bejárni a Civic Type R által kitaposott ösvényt, itt nem lesz plusz negyven lóerő. Szépnek szép, de a réteg, aki erre izgul, nyilván nem szobrot szeret építeni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Működik a benzin-elektromos Opel

2010. február 26., 17:11 Módosítva: 2010.10.22 13:45

Saját erejéből megy a Genfi Autószalonra az Opel Ampera szériaváltozatának prototípusa, hogy demonstrálja, a konnektorból tölthető hibridhajtás életképes.

ampera0
Távolról sincs vége, olvasson még

Ötös BMW, szmogriadóra

2010. február 26., 15:57 Módosítva: 2010.10.22 13:46

A bajorok nagyban játszanak: ez a harmadik, gyártásra szánt hibrid autójuk, a harmadik féle hajtáslánccal. Itt egy kicsivel több szerephez jut a villanymotor, bár a 300 benzinlóerőről ezúttal sem a takarékosság jutna az eszünkbe.

Távolról sincs vége, olvasson még

Autó magnéziumvázzal?

2010. február 26., 14:20 Módosítva: 2010.02.26 15:45

Az ötlet elvileg ígéretes: egy teljes vázszerkezet 67 kilogrammot nyom, és percek alatt összerakható. Csak az a kérdés, hogy lehet-e elég olcsó.

Távolról sincs vége, olvasson még

Vadállat a Porsche Panamerából

2010. február 26., 10:43 Módosítva: 2010.10.22 13:46

A TechArt Concept One a szélsőségek autója: a tuning során minden eleganciát kiciánoztak a négyajtós Porschéből, viszont alig akad olyan részlete, amely ne versenyautóra emlékeztetne.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megjött a gumitalpú VW Golf

2010. február 26., 07:58 Módosítva: 2010.10.22 13:47

Nem kapott sérvet a sok Volkswagen-tervező a CrossGolf megalkotásakor, bár nem is az volt a cél, hogy megdöbbentsék a világot. Csupán egy újabb bőrt kellett lehúzni a jó öreg Golf Plusról.

Távolról sincs vége, olvasson még