Hétfőn több órára leállt, meghibásodott a műszaki vizsgáztatás rendszere, amit csak késő estére tudtak elhárítani.
A balesetek vizsgálatánál fontos szerepet kap az alkoholt vagy drogot kimutató vérteszt. A jövőben a fáradtság is felkerülhet a palettára.
Az autókat lízingelő vállalatok „elfelejtettek” alkalmazkodni ahhoz, hogy a használt autók piacán az elektromos autók iránti kereslet felzárkózott a hagyományos dízeles vagy benzines autókéhoz - egy friss elemzés szerint.
A Toyota RAV4 volt az európai újautó-piac közepes méretű SUV-k királya, viszont az idei első negyedévben ezt elvesztették. Helyére a Skoda Kodiaq került.
Fájó dolog, ám a korai prototípusokat általában be kell zúzni. Nem végleges a hajtáslánc, nem stimmelnek az emissziók, nincs alvázszám sem, tehát a fejlesztési munka végeztével biztonsági okokból kötelező a megsemmisítés. Az NSX-et viszont Amerikában gyártják, a versenycsapatuk pedig talált jobb megoldást.
Szerdától ismét alacsonyabb lesz benzin és a gázolaj átlagára, méghozzá nem elhanyagolható mértékben.
Egy koreai portál információi szerint május végén jelenthetik be a Hyundai Pony Coupé szellemi utódját.
Egyre több Balaton-környéki településen vezetik be a fizetős parkolóhelyeket, legutóbb Balatonbogláron lett kialakítva több ilyen zóna.
A budapestiek levélben kapnak tájékoztatást és kódot az online szavazáshoz, amelyben a többi között a Lánchíd forgalmáról dönthetnek.
Az M0-s M1-es felé vezető oldalán baleset okoz torlódást Szigetszentmiklósnál. Máshol sem sima az utazás.
A rendőrség egész héten át tartó közlekedésrendészeti akcióba kezdett, amely során elsősorban a tehergépjárműveket és autóbuszokat, valamint vezetőiket ellenőrzik.
A japán autógyártók eladásai mélyrepülésben vannak Kínában, miután az országban egyre nagyobb számban vásárolnak elektromos autókat, amelyek közül a legtöbbet a helyi autómárkáktól vásárolják.
Korábban már beszámoltunk róla, hogy a Porsche is komolyan gondolja az elektrifikációt és a Taycan után újabb, teljesen elektromos modellt terveznek piacra dobni.
A legnagyobb amerikai autóipar szakszervezet (UAW) olyan elnököt szeretne, aki a legjobban kiáll a munkások mellett.
A villanyautók majdnem beérték a dízeleket, a Tesla, a Dacia és a Skoda növelte a legjelentősebben a részesedését a VW által uralt piacon. Autóeladásos körkép az uniós piacokról.
Az eset az Egyesült államokban, Virginia államban történt. A képkockás tanúsága szerint a szemből érkező BMW-s elvesztette az uralmát az autó felett, megpördült és a rendőri intézkedésben résztvevő, szintén BMW-be csapódott. A rendőr hihetetlen lélekjelenlétének köszönhető csak, hogy nem lett tragédia az esetből.
A jövőben több autóban kaphat szerepet a szem elé vetített kijelző (head-up display, HUD), ha sikerül olcsóbbá tenni ezeket vezetőtámogató rendszereket.
A kínai Li Auto vezetője olyan technológiai-értékesítési robbanásra számít az elektromos autók ottani piacán, amilyen fejlődés a második világháború utolsó éveit jellemezte.
Korán reggel már balesetek és torlódások tarkítják az ország útjait.
A modern autógyártás legperverzebb és egyben legőszintébb huligánjai a túlmotorizált kombik. Nem is tagadom, hogy rajongok ezért a kategóriáért, hiszen önmagában már az is csoda, hogy létezhetnek.
Hónapok óta szervezkednek, hogy biztonságosabbá váljon a Bajna-Héreg vonal, most pedig a szervezkedést tettek váltották.
Pénteken jutott el az országos sajtóhoz annak híre, hogy hétfővel módosultak a gyorshajtásra vonatkozó szabályok. Megszűnt a tolerancia.
A Google térképalkalmazásának közkedvelt funkciója a Street View, azaz az "Utcakép" nézet. Az elképzelés pofonegyszerű, szélnek eresztenek több tucat 360 fokos látószögű kamerával felszerelt autót a világ útjain, aztán hozzárendelik a térképükhöz. Azonban a városok és az utak is folyamatosan változnak, így a térképek rendszeres frissítésére is szükség van. Ezt a feladatot végzik el most a Google munkatársai Budapesten és környékén, így megkértük olvasóinkat, ha ilyet autót látnak, küldjék el merre jár. Bár fotót csak az Apple autójáról kaptunk, olvasóink a Google járműveit is több helyen látták.
A Volkswagen csoport kisautói általában az üzemanyaghatékony működésről és az agilis mozgásukról ismeretesek, azonban egy angol tuningműhely olyat hozott ki a kis Skoda Citigoból, amit tényleg ritkán látni. Fogták a gyári egyliteres benzinmotort és beraktak a helyére egy kétliteres dízelt. Ha ez még nem lenne elég, az autó kapott Haldex-féle összkerékhajtást, illetve nitro befecskendezést is. A próbapadon a Volkswagen csoportos dízelből 270 lóerőt sikerült kihozni, ám az autót építő Darkside Developments szerint ideális esetben a teljesítmény akár a 350 lóerőt is elérheti.
Egy friss felmérés szerint az amerikai autósok fele egyelőre vonakodik elektromos autót vásárolni, elsősorban azért, mert túlságosan szellősnek látják a töltőhálózatot – idézte a CNBC a University of Chicago és az Associated Press közvélemény-kutató részlegének közös felmérését.